امضای تفاهم‎نامه همکاری سازمان نهضت سوادآموزی و موسسه علمی آینده سازان

نشست تبادل تفاهم نامه همکاری سازمان نهضت سوادآموزی و موسسه علمی آینده سازان وابسته به اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان برگزار شد.

کد مطلب: ۶۷۰۴۷۸
لینک کوتاه کپی شد
به گزارش پانا، علی باقرزاده در نشست تبادل تفاهم نامه همکاری سازمان نهضت سوادآموزی و موسسه علمی آینده سازان وابسته به اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان ضمن تسلیت ایام عزاداری سرور و سالار شهیدان و شهادت امام سجاد (ع) گفت: با وجود اینکه در ایام عزاداری و سوگ آقا ابا عبدلله الحسین به سر می بریم اما امروز را روز خوبی برای خود و سازمان نهضت سواد‌آموزی می‌دانیم زیرا هر روزی که سازمان شریک و همراهی در پیمودن مسیر سخت ریشه کنی بی سوادی پیدا می‌کند ما آن را به فال نیک می‌گیریم .
رئیس سازمان نهضت سواد آموزی ضمن اشاره به تاریخچه و خاستگاه اتحادیه انجمن های اسلامی و فعالیت های این نهاد انقلابی افزود : اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان از ثمرات پیروزی نظام مقدس جمهوری اسلامی است و موسسه علمی آموزشی آینده سازان نیز از ثمرات این حرکت خود جوش دانش‌آموزی است.
باقرزاده ادامه داد : ما خرسندیم که امروز نهاد آموزشی، علمی را در کنار سازمان نهضت سواد‌آموزی می بینیم.
معاون وزیر و رئیس سازمان نهضت سواد‌آموزی گفت : ما اعتقاد داریم که برای پیشرفت کار و دستیابی به افق های بالاتر نیازمند جلب مشارکت و شرکای فعال و علاقه‌مند هستیم و در این راستا در طول 5 سال گذشته در این سازمان قریب به 32 تفاهم نامه همکاری به امضا رسیده است .
رئیس سازمان نهضت سواد‌آموزی در حصول اهمیت تبادل تفاهم نامه‌های همکاری تاکید کرد: انعقاد تفاهم نامه همکاری در حقیقت آغاز و ابتدای فعالیت مشترک به شمار می رود. بر اساس تفاهم‌نامه‌ صورت گرفته سازمان نهضت سوادآموزی از ظرفیت موسسه آموزشی علمی آینده سازان در طراحی سوالات استاندارد و ایجاد بانک سوالات برای آزمون های پایانی و همچنین برگزاری آزمون‌های پایانی استفاده خواهد کرد.
در ادامه استعدادی رئیس موسسه آموزشی علمی آینده سازان نیز ضمن ابراز خرسندی از فراهم شدن بستر مناسب برای همکاری‌های دو جانبه برای توسعه فرصت‌های آموزشی و همچنین هدف نهایی سازمان برای ریشه کنی بی‌سوادی در کشور بیان کرد : موسسه آموزشی علمی آینده سازان به عنوان یک نهاد برخاسته از حرکت خود جوش دانش‌آموزی خود را مقید به تبعیت از اصول سند تحول بنیادین و منویات مقام معظم رهبری در سیاست گذاری و فعالیت‌های آموزشی خود کرده است و همیشه سعی داشته فراق از جنجال‌ها و استرس های کاذب در طراحی و اجرای آزمون های علمی، استانداردهای نظام آموزشی کشور را رعایت نماید و جایگاه مطلوبی را در بین دانش‌آموزان و والدین آنها کسب کند.
استعدادی در ادامه ضمن استقبال از مندرجات تفاهم نامه همکاری تاکید کرد ؛ موسسه آموزشی علمی آینده سازان تمام توان و تخصص خود را در اجرای بنود این تفاهم نامه بکار خواهد گرفت تا زمینه تحقق هدف نهایی ریشه کنی بی‌سوادی در کشور را قابل حصول تر کند.
در انتهای جلسه تفاهم نامه همکاری توسط باقرزاده و ارشاد استعدادی امضا و بین دو طرف تفاهم نامه همکاری مبادله شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار