شهرزاد مظفر:

هرکسی از واقعیت‌ها آگاه باشد این برنز را می‌پذیرد

سرمربی تیم ملی فوتسال بانوان ایران گفت: هرکسی که از واقعیت‌های فوتسال بانوان آگاه باشد این مدال را می‌پذیرد و من هم از عملکرد تیم ملی در این رقابت‌ها راضی هستم.

کد مطلب: ۶۶۸۵۸۶
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا، شهرزاد مظفر با ابراز رضایت از عملکرد تیم ملی فوتسال بانوان ایران در بازی‌های آسیایی داخل سالن گفت: خوشبختانه امروز شرایط خوبی داشتیم و به نتیجه رسیدیم. البته ما در مقابل ژاپن هم خوب بازی کردیم اما نتوانستیم نتیجه بازی را در بیاوریم. به هرحال کسب نتیجه هم یک هنر است و باید سعی کنیم که این هنر را بیاموزیم.

وی افزود: بعد از این مسابقات خود را برای مسابقات آسیایی تایلند آماده می‌کنیم تا تیم بهتری در این رقابت‌ها داشته باشیم. دو ماه فرصت کمی برای آماه شدن جهت حضور در این رقابت‌ها بود و من از کسب این نتایج و مدال برنز راضی هستم. هر کسی هم که به واقعیت‌های فوتسال بانوان آگاه باشد به راحتی می‌تواند این مدال برنز را بپذیرد. به هر حال امیدوارم مردم ایران از این نتیجه راضی باشند.

سرمربی تیم ملی فوتسال بانوان در ترکمنستان گفت: خوشبختانه فوتسال بانوان ایران مورد پسند تماشاگران حاضر بود و جو سالن به نفع تیم ایران بود. همچنین ما به این مسئله فکر نمی‌کردیم که چه کسی بهترین گلزن باشد و تنها نتیجه گرفتن تیم برای ما مهم بود که خداراشکر دست خالی از این رقابت‌ها برنگشتیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار