برگزاری مانور امداد و نجات در سیلاب آتش نشانان در رشت

به مناسبت فرارسیدن روز ایمنی و آتش نشانی، مانور امداد و نجات سیلاب امروز (یکشنبه) از سوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری رشت در پارک دانشجوی این کلانشهر برگزار شد.

کد مطلب: ۶۶۸۴۲۸
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا از گیلان،مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری رشت گفت: مانورامداد و نجات در سیلاب با هدف تمرین عملیاتی و آمادگی آتش نشانان و آزمایش ادوات و تجهیزات امدادی از جمله موتور پمپ های آتش نشانی برای آبگیری از منابع آبی روباز، خودروهای عملیاتی ، آتش نشانان غواص و تجهیزات غواصی برگزار شد.
بابک رمضانی اظهار داشت: بسیاری از شهروندان خدمات آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری را تنها در اطفای حریق می دانند اما فعالیت آتش نشانان تنها در آتش سوزی ها خلاصه نمی شود.
وی امداد و نجات در سیلاب و رودخانه ها، آب بند ها و تالاب ها را از جمله ماموریت های آتش نشانان عنوان و خاطرنشان کرد: ضروریست تا آتش نشانان با برگزاری چنین مانورهایی تمرین های لازم را برای امدادرسانی های احتمالی داشته باشند.
مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کلانشهر رشت بیان داشت: با توجه به در پیش بودن روزهای سرد و بارانی و احتمال بروز سیلاب و آبگرفتگی، آتش نشانان بایستی آمادگی های لازم را داشته باشند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار