توصیه استاندار جدید کهگیلویه و بویراحمد به دانش آموزان:

مصرف بهینه لوازم التحریر در راستای اقتصاد مقاومتی است

استاندار جدید کهگیلویه و بویراحمد در حاشیه آیین نمادین زنگ مهر که به عنوان معلم در کلاس درس حاضر شده بود خطاب به دانش آموزان در راستای اقتصاد مقاومتی گفت:همه ما باید به سمت و سوی مصرف بهینه پیش برویم و مصرف کاغذ و لوازم التحریر را به شکلی اقتصادی استفاده کنیم.

کد مطلب: ۶۶۷۸۴۸
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از کهگیلویه و بویراحمد، علی محمد احمدی در حاشیه آیین نمادین زنگ مهر که با حضور، رییس سنجش آموزش و پرورش کشور، مدیرکل آموزش و پرورش، فرماندار بویراحمد، معاونین استاندار و مدیران دستگاه‌های دولتی به عنوان معلم در کلاس درس حاضر شده بود ، خطاب به دانش آموزان، اظهار کرد: اقتصاد مقاومتی یکی از راهکارهای توسعه است، دانش آموزان باید قناعت پیشه کنند و از هر گونه اسراف و هدر رفت منابع جلوگیری کنند .

از وظایف شما دانش آموزان در حوزه اقتصاد مقاومتی این است که کم خرج باشید و بیشتر درس بخوانید، کاغذ، ماژیک و دفتر کمتر مصرف کنید و سعی کنید paperless ( بدون کاغذ ) باشید. اصطلاح « سيستم مکاتبات بدون کاغذ» به انجام عمليات درسی یا اداری بدون استفاده از کاغذ در يک مدرسه یا سازمان اطلاق می شود .

با خرید یک تبلت معلم خود را وادار کنید هر آنچه می خواهید یاد بگیرید با تبلت به شما آموزش دهد. صبح صبحانه خوب بخورید تا چابک باشید و بتوانید افراد مفید در راه توسعه و رشد کشور باشید .

استاندار کهگیلویه وبویراحمد در ادامه از دانش‌آموزان خواست تا با تلاش به رسالت اصلی خود یعنی درس خواندن بیش از هر چیز دیگر اهمیت دهند

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار