برگزاری جلسه شورای آموزش و پرورش در بخشداری جرقویه علیا

به منظور هماهنگی جهت اجرای برنامه های شروع سال تحصیلی جدید ، هفته دفاع مقدس و ایام محرم ، جلسه ای با حضور اعضای شورای آموزش و پرورش در بخشداری منطقه برگزارشد.

کد مطلب: ۶۶۶۵۶۳
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا جرقویه علیا ،تیموریان رئیس اداره آموزش و پرورش ضمن تبریك اعیاد و مناسبتهای این ایام ، از مسئولین و روسای ادارات وهمچنین دست اندركاران پروژه مهر96 قدردانی نمود . در ادامه منصوری معاون آموزشی اداره آموزش و پرورش ، آماده سازی و تجهیز كتابخانه پژوهش سرا ،برگزاری كلاسهای كنكور با استفاده از اساتید مجرب ، هدایت تحصیلی دانش آموزان و استفاده از ظرفیتهای شهرداری و شهرك صنعتی رامشه جهت برگزاری كارورزی دانش آموزان رشته كاردانش و كسب رتبه های ممتاز كشوری و استانی را از جمله مهمترین اقدامات این حوزه در چند ماه اخیر برشمرد .هاشم پورمعاون توسعه مدیریت و پشتیبانی اداره نیز به اقدامات عمرانی و تجهیزاتی این معاونت اشاره نمود .وی از رنگ آمیزی و مرمت حدود 10 باب مدرسه ، تعمیرات آبخوری و سرویسهای بهداشتی مدارس ، اعطای تجهیزات نیم بها به برخی ازآموزشگاهها و كمكهای انجام شده برای سرویس ایاب و ذهاب دانش آموزان ، به عنوان مهمترین فعالیتهای حوزه معاونت پشتیبانی یاد نمود . همكاری روحانیون با مدارس جهت برگزاری نماز جماعت و برنامه های فرهنگی و جلوگیری از موازی كاری بین نهادهای مختلف ، خواسته معاون پرورشی اداره ، ازمتولیان امور فرهنگی بود .

در پایان نماینده سازمان تبلیغات اسلامی با اشاره به تقارن ایام محرم و هفته دفاع مقدس با برنامه های ویژه بازگشایی مدارس ، حفظ حرمت این ایام را خواستار شد . وی همچنین برنامه های پیشنهادی خود را در این زمینه ارائه نمود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار