محمد فیلی در گفت و گو با پانا:

محرم فضای روایت و نقطه ربط داستانی سریال «هاتف» است

​محمد فیلی بازیگر سریال «هاتف» که برای دهه دوم محرم آماده پخش می شود، در گفت و گو با پانا از ادامه تصویربرداری این سریال در کربلا خبر داد و گفت: محرم فضای روایت و نقطه ربط داستانی سریال «هاتف» است.

کد مطلب: ۶۶۶۳۵۸
لینک کوتاه کپی شد
محمد فیلی بازیگر سریال در حال تولید «هاتف» درباره ویژگی های این اثر به خبرنگار فرهنگی پانا گفت: این سریال یک اثر مناسبتی برای ماه محرم و پخش در دهه دوم است. برای ادامه ضبط این سریال قرار است اوایل مهر ماه به کربلا سفر کنیم.
وی درباره پیوند موضوعی قصه با ماجرای عاشورا و عزاداری های محرم توضیح داد: من نقش پدر یک خانواده را در این سریال بازی می کنم. قصه و فضای داستان هر یک با ایام محرم پیوند و ربط دارند. چراکه پدر این خانواده در کربلا می میرد و وصیت های او به دست یکی از دخترانش می رسد و بخشی از ماجرا به عمل کردن به این وصایا مربوط می شود.
فیلی همچنین خاطر نشان کرد: داستان این سریال از نظر فضا و بستری هم که در آن قرار این تصاویر به جریان داستان هم کمک می کند. نقش پدر باور و اعتقاد جدی به امام حسین(ع) دارد و برای تسکین خود و قولی که داده است، به کربلا می رود. اعتقادی سنتی و قدیمی که با او همیشه همراه بوده و خالصانه است.
بازیگر سریال «مختارنامه» با اشاره به جذابیت متن اثر بیان کرد: داریوش یاری کارگردان بسیار توانمندی است. ضمن این که سریال «هاتف» کست خوبی دارد و داستان آن هم دیدنی است.
سریال هاتف قصه یک دبیر ریاضی پایه ابتدایی به نام علیرضا حقگو که چهل و سه سال سن دارد را روایت می کند. علیرضا به اصرار پدرش راهی سفر زیارتی کربلا می شود در کربلا پدرش بر اثر یک سکته قلبی فوت می کند و او را با یک وصیت نامه نصفه و نیمه رها می کند. وصیتنامه ای که زندگی علیرضا و خانواده اش را وارد چالش های جدیدی می کند. مفهوم مرز حق طلبی و پایبندی به آن با به خطر افتادن منافع شخصی، مضمون داستان و جستجوهای علیرضا برای افشای حقیقتی است…
داستان این سریال در لوکیشن های در تهران، گیلان و عراق می گذرد.
سیدمهرداد ضیایی، بهزاد خداویسی، مریم بوبانی، کمند امیرسلیمانی، حمید گودرزی، محمد حاتمی، شهرام قائدی، محمد فیلی، کاظم بلوچی، مریم کاویانی، الهه حسینی و… بازیگران این سریال تلویزیونی هستند.
فروغ فروهیده متن این سریال 10 قسمتی را نوشته و نعمت چگینی آن را تهیه کنندگی می کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار