مشارکت بالغ بر 80 درصد فعالان سوادآموزی فارس در آزمون های مجازی

معاون سوادآموزی فارس گفت: قصد داریم با برگزاری آزمون، همکاران سوادآموزی و مسئولان سوادآموزی مجتمع ها را با آیین نامه و قوانین سوادآموزی بیشتر آشنا کنیم.

کد مطلب: ۶۶۵۷۲۵
لینک کوتاه کپی شد
به گزارش خبرنگار پانا فارس، عیسی ملک پور در شورای اداری سوادآموزی فارس گفت: سوادآموزی در کلام حضرت امام (ره)یک تکلیف شرعی و دینی بوده و ماهم ملزم به سوادآموزی در جامعه و گروه هدف می باشیم و تا جذب آخرین فرد بی سواد نهایت تلاش خود را می کنیم.
وی ادامه داد: با توجه به مهم بودن موضوع سوادآموزی است که یک روز مشخص و معین به عنوان روز مبارزه با بی سوادی تعیین شده و ماهم تمام تلاش و سعی خودمان را در ریشه کنی بی سوادی و تحقق اهداف سازمان سوادآموزی خواهیم نمود.
وی برگزاری دوره های توجیهی و آموزشی و همچنین برگزاری مسابقات از دستور العمل های آموزشی و سنجش را یکی از راههای آشنایی بیشتر مربیان و معلمان با طرح ریشه کنی بی سوادی عنوان کرد و گفت:قصد داریم با برگزاری آزمون، همکاران سوادآموزی و مسئولان سوادآموزی مجتمع ها را با آیین نامه و قوانین سوادآموزی بیشتر آشنا کنیم.
وی کتاب آیین نامه آموزشی،سنجش و ارزشیابی دوره های سوادآموزی را یکی از منابع مهم و قابل دسترس دانست و اضافه کرد:برای تمامی همکاران شاغل در حوزه سوادآموزی ،این آزمون به صورت مجازی و در قالب نمون برگ هوشمند بین همکاران به مسابقه گذاشته شد و به مناسبت هفدهم شهریور روز مبارزه با بی سوادی به 17 نفر از آنان هدایایی تعلق می گیرد.
ملک پور ابراز داشت:120 نفر از همکاران ما در 30 دقیقه به 20 سوال این مسابقه پاسخ دادند که نتایج تحلیل این آزمون از آشنا بودن همکاران با این دستورعمل های آموزشی و سنجش حکایت دارد و امیدوارم در سال جدید فعالیتهای دیگری را برنامه ریزی نماییم.
معاون سوادآموزی فارس گفت:برای تمامی همکاران شرکت کننده در آزمون گواهی شرکت در آزمون صادر خواهد شد و بنا داریم با رایرنی هایی اگر مقدور باشد به عنوان دوره های آموزشی ثبت و ساعتی را به این موضوع اختصاص دهیم.
کارشناس سامانه و سنجش سوادآموزی نیز برگزاری چنین مسابقاتی را مثمر ثمر دانست و گفت:این اولین مسابقه ای نیست که ما در قالب هوشمند و مجازی برگزار می کنیم،تجربیات پیشین ما از برگزاری مسابقات بین همکاران سوادآموزی،ما را امیدوار به برگزاری چنین مسابقاتی نموده است.
عزیز زارع برگزاری این آزمون ها و تحلیل کمی و کیفی آنها را به سود سوادآموزی دانست و گفت:با تصحیح آزمون و اعلام نتایج آن در سایت معاونت سوادآموزی فارس،احساس رضایت داریم از عملکرد همکاران در حوزه سوادآموزی که نتایج آن قابل تقدیر هست و انشاالله به 17 نفر از آنان در اولین گردهمایی همکاران ،هدایایی تقدیم خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار