شرکت ۶هزار آموزش دهنده در آزمون توانمندسازی سوادآموزی

معاون سوادآموزی آموزش و پرورش خوزستان گفت: تعداد ۶ هزار آموزش دهنده مؤسسات که با سواد آموزی همکاری دارند در آزمون توانمند سازی شرکت می کنند.

کد مطلب: ۶۶۵۶۷۵
لینک کوتاه کپی شد
به گزارش خبرنگار پانا، موسی شیخی با بیان اینکه برنامه ریزی ها برای ارتقای صلاحیت حرفه ای آموزش دهندگان سواد آموزی انجام شده اظهار کرد: از ۲۵ شهریورماه سال جاری تا ۱۰مهرماه بالغ بر ۶ هزارنفر آموزش دهنده مؤسسات که با سواد آموزی همکاری دارند و در آزمون توانمند سازی شرکت خواهند کرد.

وی افزود: تاریخ برگزاری آزمون بر روی سامانه جهاد دانشگاهی بارگزاری شده و افراد متناسب با میزان آمادگی خود وشرایط جغرافیایی می توانند زمان، مکان و ساعت آزمون را در چهار شهرستان استان خوزستان انتخاب کنند.

شیخی هدف از برگزاری دوره ی توانمند سازی را کیفیت بخشی به فعالیت های سواد آموزی دانست و عنوان کرد: آموزش دهنده ای می تواند با سواد آموزی همکاری نماید که گواهی ۱۲۶ ساعت دوره ی جهاد دانشگاه (توانمند سازی ) را دریافت کرده باشد.

معاون سوادآموزی آموزش و پرورش خوزستان در پایان بیان کرد: منبع اصلی آزمون محتوای فیلم ها و پاورپونیت های هر درس سواد آموزی بوده است که قبلا در قالب لوح فشرده برای مطالعه و دانش افزایی به آموزش دهندگان ارائه شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار