زمان برگزاری جشن پایه اول وهفتم در مدارس مراغه 29 شهریور اعلام شد

دبیرستاد پروژه مهر آموزش و پرورش مراغه گفت:جشن پایه پیش دبستانی ، اولی و هفتمی ها ،29 شهریورماه در مدارس مراغه برگزار می شود.

کد مطلب: ۶۶۵۶۶۷
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از آذربایجان شرقی،علی عطار حسینی در برنامه زنده رادیو شهر مراغه افزود : جشن غنچه ها ویژه پیش دبستانی ها با حضور 4000 نوآموز در تمامی مراکز پیش دبستانی و جشن شکوفه ها ویژه پایه اولی ابتدایی ها با حضور 4300دانش آموز در تمامی مدارس ابتدایی و به صورت پایلوت در دبستان صدف تاش مراغه برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: در 29شهریورماه ، همزمان با برگزاری جشن غنچه ها و شکوفه ها ،زنگ جشن جوانه ها ویژه پایه هفتمی ها راس ساعت 9صبح با حضور3750نفر دانش آموز در تمامی دبیرستان ها و به صورت نمادین در دبیرستان شهید صارمی مراغه به صدا در خواهد آمد.

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش مراغه با اشاره به برنامه های هفته اول بازگشاییی مدارس گفت: مهرماه بهار تعلیم و تربیت است و با توجه به مقارنت بازگشایی مدارس با ماه محرم ، برنامه های متنوعی با موضوعات آشنایی دانش آموزان با فلسفه قیام امام حسین (ع) و الهام گرفتن از شهدای کربلا در مدارس این شهرستان به اجرا در خواهد آمد.

عطار حسینی ، ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در بین دانش آموزان را از رسالت های مهم آموزش و پرورش عنوان کرد و افزود : در طول هفته دفاع مقدس ، برنامه های متنوعی از جمله برپایی نمایشگاه و گلباران مزار شهدای این شهرستان توسط ستاد پروژه مهر این شهرستان برگزار خواهد شد.

وی یکی از سیاست های آموزش و پرورش مراغه را توجه به مدارس حاشیه شهر عنوان کرد و ادامه داد: زنگ آغاز سالتحصیلی 96-97روز شنبه اول مهرماه در تمامی مدارس مراغه و به صورت نمادین در دبیرستان دخترانه شهید تیموری با حضور مسئولین استانی و شهری نواخته خواهد شد.

43000هزار دانش آموز مراغه در 520مدرسه این شهرستان ، سالتحصیلی جدید را آغاز خواهند کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار