وزیر کشور تاکید کرد:

ضرورت تقویت تعامل بین بخشی برای استانداران

وزیر کشور گفت: تقویت نگاه توسعه‌ای و اخذ تجارب جدید برای و استانداران کشور بسیار حائز اهمیت است.

کد مطلب: ۶۶۵۶۵۷
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا، عبدالرضا رحمانی فضلی امروز 26شهریور جاری در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان هدف از این دیدار را ابلاغ سلام رئیس جمهور به نماینده ولی فقیه در استان خراسان جنوبی عنوان و با اشاره به معارفه استاندار جدید خراسان جنوبی بیان کرد: «مروج الشریعه» را همه می شناسند و خدمات خوبی در استان خراسان رضوی ارائه کرده‌اند.

وی ادامه داد: سید علی اکبر پرویزی استاندار پیشین خراسان جنوبی نیز از استاندران توانمند ما در دولت یازدهم بود وخدمات قابل تقدیری در استان داشت که از ظرفیت های ایشان در سمت های دیگر بهره خواهیم برد.

وزیرکشور با اشاره به این‌که «کار در استان‌ها متفاوت از کار در ستادها و بخش‌هاست،» گفت: در استان‌ها در شرایط متفاوت باید با نیروهای متعدد برنامه‌ها را اجرا کرد.

وی افزود: هماهنگی با همه مسئولان، نمایندگان و نماینده ولی فقیه در استان باید وجود داشته باشد و به درستی از همه ظرفیت ها استفاد شود.

رحمانی فضلی با اشاره به وضعیت کشور در چهار سال گذشته عنوان کرد: اقدامات شایسته‌ای در چهار سال گذشته انجام شده که دولت دوازدهم باید با استفاده از تجربیات دولت قبل عملکرد بهتری داشته باشد.

وی از نماینده ولی فقیه در استان نیز خواست چتر مهربانی و پدرانه خود را بر سر مسئولان و به خصوص استاندار خراسان جنوبی داشته باشند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار