مراسم اختتامیه طرح هجرت سه خوسف برگزار شد

مراسم اختتامیه طرح هجرت سه شهرستان خوسف با حضور جمعی از مسئولان استانی و شهرستان خوسف در هنرستان اندیشه شهر خوسف برگزار شد.

کد مطلب: ۶۶۵۲۰۸
لینک کوتاه کپی شد
به گزارش خبرنگار پانا از خراسان جنوبی،حجت الاسلام والمسلمین حامد شاهبیکی امام جمعه شهرستان خوسف با تقدیر از بسیجیان و دانش آموزان شرکت کننده در طرح هجرت گفت : طرح هجرت و اردو های جهادی نماد اخلاص و پاکی جوانان ما است که بدون هیچ چشم داشتی در مناطق محروم خدمت می کنند.
غلامرضا اردونی مسئول بسیج دانش آموزی استان خراسان جنوبی در این مراسم از طرح هجرت به عنوان یک نوع از خود گذشتگی یاد کرد و گفت: با همکاری آموزش و پرورش در تابستان امسال بیش از سه هزار و 800 نفر اردو برگزار شده است .
" سرهنگ اردونی " افزود: در چند سال اخیر بیش از 850 یادواره و دو کنگره شهدای دانش آموز در مدارس استان برگزار شده است .
"سرهنگ آوازی" فرمانده ناحیه سپاه خوسف در توصیه به بسیجیان جهادگر گ فت : باید این روحیه و تفکر بسیجی که با تمام خلوص و پاکی در مناطق محروم حاضر می شوند و به مردم مناطق محروم خدمت رسانی می کنند را ترویج کنیم . همین جوانان هستند که فرهنگ ایثار و از خود گذشتگی را به ما آموزش می دهند. ما باید با استعانت از خداوند متعال در جهت ترویج این روحیه جهادی نهایت سعی و تلاش خود را انجام دهیم.
در پایان از زحمات " محمود پردل " تقدیر و " مسلم صادقی " به عنوان فرمانده جدید حوزه بسیج دانش آموزی شهید فنودی شهرستان خوسف معرفی شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار