کشف 338 کیلوگرم تریاک و حشیش در شهرستان نهبندان

جانشین انتظامی استان از کشف 153کیلوگرم حشیش و 185 کیلوگرم تریاک طی24 ساعت گذشته در بازرسی از هفت دستگاه خودرو در شهرستان نهبندان خبر داد .

کد مطلب: ۶۶۵۱۲۹
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پاناازخراسان جنوبی: سرهنگ "سعید دادگر" اظهار داشت:صبح روز گذشته در اجرای طرح مبارزه بی امان با قاچاقچیان وحاملان موادمخدر ،تیم گشت فرماندهی انتظامی شهرستان نهبندان هنگام گشت زنی در محور زاهدان-نهبندان به یک دستگاه خودروی سمند مشکوک شدند و با استفاده از تابلوی ایست و علائم هشداردهنده به راننده خودرو دستور ایست دادند .

وی گفت:راننده سمند با مشاهده مأموران به دستور ایست پلیس توجهی نکرد و با سرعت زیاد به مسیر خود ادامه داد که ماموران با رعایت قانون بکارگیری سلاح و تیراندازی هوایی به راننده خودرو اخطار دادند و هنگامی که راننده قصدی برای توقف نداشت ؛لاستیک های خودرو مورد هدف گلوله پلیس قرار گرفت و خودرو متوقف شد .

جانشین انتظامی استان خراسان جنوبی ادامه داد :راننده 39 ساله سمند دستگیر شد و در بازرسی از خودرو 153 کیلوگرم حشیش و 50 کیلوگرم تریاک کشف شد .

سرهنگ دادگر عنوان کرد:با دستگیری راننده خودرو تحقیقات در زمینه دستگیری سایر عوامل دخیل در جابجایی مواد مخدر آغاز شد که در همین رابطه یک دستگاه پژو 405 با سه سرنشین که خودروی حامل مواد مخدر را اسکورت می کرد در عملیاتی دیگر توقیف و متهمان دستگیر شدند .

جانشین انتظامی استان خراسان جنوبی افزود :در چند عملیات جداگانه نیز در شهرستان نهبندان در بازرسی از یک دستگاه کامیون و چهار دستگاه خودروی سواری، 135 کیلوگرم تریاک کشف و 13 متهم دستگیر شدند .

سرهنگ دادگر تصریح کرد: در مجموع این عملیات ها 338 کیلوگرم تریاک و حشیش کشف و 17 سوداگر مرگ دستگیر شدند که در همین رابطه هفت دستگاه خودرو نیز توقیف شده است .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار