سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قم برگزار کرد؛

همایش همگانی دوچرخه سواری

همایش بزرگ دوچرخه سواری به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس با حضور بیش از 500 دوچرخه سوار با همت سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قم برگزار شد.

کد مطلب: ۶۶۴۷۸۸
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا از قم، امروز صبح همایش همگانی دوچرخه سواری به همت سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری و هیئت دوچرخه سواری قم و با همکاری اداره کل ورزش و جوانان همایش همگانی دوچرخه سواری که به مناسبت هفته دفاع مقدس صورت گرفت با حضور بیش از ۵۰۰ دوچرخه سوار برگزار شد.
این برنامه همگانی و فرهنگی اقدامی بود در کنار سایر فعالیت های ورزشی رقابتی هیئت دوچرخه سواری استان قم که حضور اقشار و رده‌های سنی مختلف در آن به چشم می خورد.
این گردهمایی پرشور ونشاط در ، یک مشارکت اجتماعی تحسین برانگیز از روحیه وانرژی بود که با حمایت گسترده ای از سوی اداره کل ورزش و جوانان و هیئت دوچرخه سواری قم به منصه ظهور رسید.
حضور بیش از پانصد نفر دوچرخه سوار نشانه ای برای پویای در مشارکت اجتماعی است که از طریق فعالیت های ورزشی به وجودمی آید و دوچرخه سواران در این همایش مسیر ورزشگاه شهید حیدریان قم را تا میدان مفید و سپس از خیابان بهشت به سوی ساختمان شهرداری منطقه 4 رکاب زدند.

محمد کاظم حججی رئیس هیئت دوچرخه سواری استان قم نیز در حاشیه این همایش با تقدیر از همکاری پلیس راهور و حامیان مالی این همایش، قم را دارای ظرفیت‌های قابل توجه در دوچرخه سواری دانست.
در پایان در مراسمی ۳۰ نفر از شرکت کنندگان در همایش به قید قرعه جوایزی را از سوی مسئولین دریافت کردند.

همچنین ابراهیم جاریانی، معاون سازمان دانش آموزی استان قم بصورت افتخاری در این همایش حضور پیدا کردند و هم رکاب با دیگر شرکت کنندگان، مسیر همایش را رکاب زدند.

/ حسین باریکلو /

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار