مدیر کل آموزش و پرورش استان گیلان :

تحقق اهداف سازمانی در گروی ایجاد امنیت است

مدیر کل آموزش و پرورش استان گیلان گفت: مجموعه حراست با ایجاد امنیت و فضایی آرام بستر ساز موفقیت های آموزشی و تربیتی هستند.

کد مطلب: ۶۶۴۶۷۲
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا، مهدی حاجتی در همایش نقش حراست ها در ایجاد آرامش و امنیت پایدار جامعه گفت: هدف آموزش و پرورش تربیت نسلی مستقل و هدفمند است و در این راستا تربیت نیروی انسانی معتقد به این اهداف والا بر اساس سند تحول بنیادین و منویات مقام معظم رهبری انجام می شود.

وی گفتمان سازی را مقدمه هرگونه تحول شگرف دانست و خاطرنشان کرد: با شناسایی مصادیق و ارائه تعاریف متقن می توانیم بسیاری از مهارتهای زندگی را در دانش آموزان نهادینه کنیم.

مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان در ادامه افزود: آینده نگری ،شناخت و رصد خطرات آینده از مهم ترین کارکردهای مجموعه حراست است و با وجود کارشناسان حرفه ای ، خلاق و متعهد می توانیم از تهدیدات پیش روی آموزش و پرورش جلوگیری کنیم.

حاجتی افزود: کاهش شکاف ها در بین مدیران و معلمان صاحب تفکر همراه با آموزش مهارتهای ارتباطی نیروی انسانی ، می تواند ما را در رسیدن به اهداف کلان سازمانی کمک کند. وی گفت: اولویت بندی مسایل مختلف ، هنر مدیران است و ما با استفاده بهینه از منابع و تدبیر در توزیع آن می توانیم در کاهش مشکلات توفیق یابیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار