شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در اطلاعیه‌ای:

سیداحمد خمینی(ره) دیده‌بان بیدار انقلاب اسلامی بود

خبرگزاری پانا: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با صدور اطلاعیه‌ای، ضمن تسلیت سالگرد رحلت جانگداز یادگار حضرت امام خمینی(ره) حجت‌الاسلام و المسلمین آورده است : ایشان در اوج زهد و پرهیزگاری، گمنامی و مظلومیت یاوری همیشگی و حامی مطمئن برای امام و رهبری بودند.

کد مطلب: ۶۶۴۶۵
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا، در این اطلاعیه آمده است: 25 اسفندماه سالروز رحلت "سید احمد خمینی" فرزند، یار و همراه همیشگی بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران است ؛ یاری كه چهره‌ای بسیار محبوب میان مردم بود و جلوه‌ای از نور حضرت روح‌الله را به همراه خود داشت.

ایشان یكی از مدافعان اصلی حریم ولایت بود كه به عنوان اصل مترقی و اساسی اسلام و قانون اساسی در متابعات و پیروی از دستورات ولی فقیه به عنوان ركن ركین نظام اسلامی همیشه اصرار ویژه داشته و همگان را به این امر دعوت می‌كردند.

نمود این نوع نگاه ایشان پس از رحلت پدر به وضوح نمایان گشت كه به صور مختلف از ولایت و زعامت رهبرمعظم انقلاب اسلامی حمایت همه جانبه نمودند و در این مسیر با اتخاذ مواضع به موقع، صحیح و قاطع خود بارها و بارها مورد اهانت مخالفان و معاندان نظام اسلامی قرار گرفته ؛ اما ذره‌ای از موضع راستین خود عقب‌نشینی نكردند .

ایشان همراه و همراز امام در مواقع بحرانی، تهدیدات و تبعیدات بوده و لحظه‌ای از حمایت نهضت اسلامی و حضرت امام خمینی(ره) دست برنداشته و به عنوان چشم تیزبین و دیده‌بان بیدار دل انقلاب اسلامی، مشاور امین و امانت‌دار حقیقی ، بازویی پرتوان برای پدر بودند به طوری كه شخصیت یادگار امام در مكتب امام(ره) به اوج خود رسید.

نقش مؤثر و موضع تحسین‌برانگیز حاج سید احمد خمینی پس از عروج ملكوتی حضرت امام خمینی(ره) در رابطه با انتخاب رهبری امت اسلامی و حمایت های پیوسته و بی دریغ از ایشان از نكات قابل تأمل و بررسی ویژه‌ای در تاریخ معاصر ایران است ؛ ایشان در اوج زهد و پرهیزگاری، گمنامی و مظلومیت یاوری همیشگی و حامی مطمئن برای امام و رهبری بودند.

در پایان این اطلاعیه؛ شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ؛ باردیگر یاد و خاطره‌ آن عزیز از دست رفته، آن یادگارسفركرده امام خمینی و كوكب متجلی شده از نور آفتاب انقلاب را گرامی داشته وتسلیت خود را به بیت مكرم حضرت امام خمینی(ره) و حضرت حجت الاسلام و المسلمین حاج سید حسن خمینی اعلام می دارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار