جلسه اعضای مرکز نیکوکاری تربیت در آستانه سال تحصیلی جدید/

دانش آموزان نیازمند واقعی شناسایی شوند/توزیع 350 هزار پاکت در مدارس

مشاور مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان‌شرقی گفت: مدیران مدارس برای شناسایی دانش آموزان نیازمند واقعی همت گمارند.

کد مطلب: ۶۶۴۶۱۱
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از آذربایجان شرقی، در آستانه سال تحصیلی جدید، مرکز نیکوکاری تربیت در محل سازمان دانش آموزی استان تشکیل جلسه داد و در این جلسه در خصوص نحوه جمع آوری مبالغ اهدایی دانش آموزان در جشن عاطفه ها تبادل نظر شد.

مشاور مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان‌شرقی در این جلسه اظهار داشت: امسال جشن عاطفه ها با شعار مهر در انتظار همدلی 19 مهرماه همزمان با سراسر کشور در مدارس استان برگزار می شود.

حسن وجدان پرست اضافه کرد: به تمامی مدیران مدارس نواحی پنج گانه تبریز ابلاغ نمایندگی مرکز نیکوکاری تربیت وابسته به اداره کل آموزش و پرورش استان صادر می شود تا در جمع آوری مبالغ اهدایی توسط دانش آموزان و شناسایی و اهدای کمک های نقدی و غیر نقدی به دانش آموزان نیازمند واقعی هماهنگی های بیش از پیش صورت گیرد.

وی از توزیع 350 هزار پاکت جمع آوری کمک های نقدی دانش آموزان در مدارس خبر داد و گفت: مردم نوع دوست و خیر استان می توانند کمک های نقدی خود را به شماره حساب 01101025030025نزد بانک صادرات واریز نمایند.

مشاور مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان‌شرقی تصریح کرد: همچنین مردم می توانند مبالغ خود را به شماره کارت مجازی 6037919880014195 مرکز نیکوکاری تربیت واریز کنند.

وجدان پرست با بیان اینکه استفاده از روش های نوین و الکترونیکی هم در جمع آوری وجوه جشن عاطفه ها در نظر گرفته شد،تاکید کرد: مردم استان می توانند با شماره گیری آنی پرداخت کمیته امداد #041*8877* با تلفن همراه، با وارد کردن مبلغ و کد استان یا شهرستان در این امر خداپسندانه مشارکت کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار