عباسپور خبر داد

ساماندهي حمل و نقل دانش آموزان براساس آيين نامه مصوب هيئت دولت

مديركل انجمن اوليا و مربيان وزارت آموزش و پرورش از ساماندهي حمل و نقل دانش آموزان براساس آيين نامه مصوب هيئت دولت خبرداد.

کد مطلب: ۶۶۳۸۳۴
لینک کوتاه کپی شد
به گزارش پانا، نورعلي عباسپور با اشاره به فرا رسيدن زمان بازگشايي مدارس و اهميت موضوع حمل و نقل دانش آموزان، اظهاركرد: با هدف رفع نگراني اوليا و براساس رويكردهاي تربيتي، تامين سلامت جسمي و امنيت رواني دانش آموزان، حمل و نقل دانش آموزان در تمام مراكز استان ها و شهرستان ها و مناطق كشور را ساماندهي كرده ايم.
وي افزود: با مساعدت وزارت كشور و شهرداري ها، براي حمل و نقل دانش آموزان، پيمانكاراني به كارگرفته مي ‌شوند كه واجد شرايطي از جمله، خودروي استاندارد، معاينه فني خودرو و رانندگان داراي صلاحيت وآموزش ديده، باشند .
عباسپور ادامه داد: استفاده از خودروي ايمن براي تامين امنيت دانش آموزان و جلوگيري از بروز سوانح و تصادفات از مطالبات هميشگي والدين بوده است بنابراين آموزش و پرورش تلاش خواهد كرد انتظارات والدين برآورده شود.
مديركل انجمن اوليا و مربيان وزارت آموزش و پرورش گفت: به والدين دانش آموزان توصيه مي شود جهت حفظ آسايش و آرامش فرزندان خود با هماهنگي مديران و انجمن اوليا و مربيان مدارس از خودروهاي مجاز داراي شرايط مذكور جهت سرويس اياب و ذهاب دانش آموزان استفاده كنند .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار