مديركل آموزش و پرورش استان سمنان خبر داد:

كسب 4 رتبه كشوري توسط دانش آموزان استان در ششمين جشنواره نوجوان سالم

مديركل آموزش و پرورش استان سمنان گفت: دانش آموزان استان سمنان، 4 رتبه برتر كشوري ششمين جشنواره كشوري نوجوان سالم را كسب كردند.

کد مطلب: ۶۶۳۷۶۳
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از سمنان، محمدرضا جهان با اعلام اين خبر افزود: دانش آموز «مریم حدادی » از شهرستان شاهرود موفق به كسب رتبه سوم در رشته نقاشي پاستل ششمين جشنواره كشوري نوجوان سالم را کسب کرد.

وي تصريح كرد: «نگین باقری» دانش آموز شهرستان گرمسار نيز رتبه سوم اين جشنواره را در رشته پویا نمایی به خود اختصاص داد.

مديركل آموزش و پرورش استان سمنان از كسب رتبه سوم كشوري اين جشنواره در رشته گرافیک (پوستر سازی) توسط «محمد معمار» دانش آموزشهرستان سرخه نيز خبر داد.

جهان افزود: دانش آموز «لعیا پارسا» از شهرستان سمنان نیز موفق به كسب رتبه برتر در طرح مشارکت اجتماعی دانش آموزان (همیار پیشگیری) شد.

وی گفت: آيين تجليل از دانش آموزان برگزيده ششمين جشنواره كشوري نوجوان سالم از دوازدهم تا چهاردهم شهريورماه جاري به ميزباني استان مازندران در ساري برگزار گردید.

مديركل آموزش و پرورش استان سمنان با بيان اينكه در سال تحصيلي 96-95 جشنواره نوجوان سالم در استان سمنان در سطوح منطقه اي و استانی با هدف پیشگیری از گرایش به آسیب های اجتماعی برای دانش آموزان و همکاران فرهنگی و والدین دانش آموزان برگزار شد، افزود: با شرکت هفت هزار دانش آموز و همکار دراين جشنواره در سال تحصيلي 96-95 رشد 60 درصدی مشارکت نسبت به سال قبل را در این جشنواره داشته ایم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار