صادق ورمزیار در گفت و گو با پانا:

فعلا قرار نیست منصوریان برکنار شود/لیگ برتری ها اسیر غرور شدند

مربی سابق استقلال معتقد است پیروزی مقابل گل گهر در جام حذفی خطر اخراج را به طور موقت از کادر فنی این تیم دور کرد.

کد مطلب: ۶۶۲۹۶۳
لینک کوتاه کپی شد

صادق ورمزیار در گفت و گو با پانا درباره برد استقلال و از بین رفتن خطر برکناری منصوریان گفت: برد استقلال مقابل گل گهر سیرجان به بازیکنان و کادرفنی استقلال روحیه خوبی داد، هر دو تیم خوب بازی کردند اما وجود چمن مصنوعی در زمین کیفیت بازی را کمی پایین آورده بود اما مهم بردی بود که شاگردان منصوریان به دست اوردند.

وی ادامه داد: هیات مدیره استقلال تنها دو فرصت در اختیار کادر فنی استقلال گذاشته بود که یک فرصت آن را به خوبی در جام حدفی استفاده کردند و می توانند امیدوارتر از قبل به کارشان ادامه بدهند، همانطور که این موضوع هم افتخاری عنوان کرده بود و فعلا هم قرار نیست منصوریان را از کار برکنار کنند.

ورمزیار در مورد وضعیت بازی استقلال عنوان کرد: به نظرم منصوریان بهترین استراتژی را به کار برد چرا که بازیکنان باتجربه را مقابل گل گهر به میدان نفرستاد تا آنها را برای بازی با پارس جم آماده نگه دارد و این بازی هم همچون بازی فصل گذشته جوانان استقلال با غیرت بازی کردند و پیروز میدان شدند.

ورمزیا به بازی استقلال مقابل پارس جنوبی اشاره کرد و گفت: پارس جنوبی از جام حذفی حذف شد و به همین دلیل در ادامه رقابت های لیگ برتر همه تلاشش را می کند تا بهترین بازی را ارائه دهد و دوباره به صدر برگردد، از همین رو این تیم را نباید دست کم گرفت و کادرفنی استقلال هم در این فرصت دومی که در اختیار دارد با پیروزی آن را به سرانجام برساند.

ابن کارشناس فوتبال در ادامه به وضعیت تیم های لیگ برتری و حذف آنها در جام حذفی اشاره کرد و گفت: متاسفانه تیم های لیگ برتری اسیر غرور خود شدند و نتیجه را واگذار کردند. آنها شاید این فکر را می کردند که تیم های لیگ یک و دو چندان قدرتمند نیستند و آنها را دست کم گرفتند ولی این تیم ها برای اینکه خودشان را اثبات کنند همه تلاشی را مقابل تیم های برتری انجام می دهند تا پیروز شوند، متاسفانه تیم های لیگ برتری دچار غرور شدند و همین امر هم باعث حذف آنها شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار