نماینده ولی فقیه در حج و زیارت استان هرمزگان:

ترويج آموزه هاي غدير جوانان را در برابر شبيخون فرهنگي بیمه می کند

نماینده ولی فقیه در حج و زیارت استان هرمزگان و استاد حوزه و دانشگاه گفت: توسعه و ترویج آموزه‌ های علمی، فرهنگی، سیاسی و اخلاقی سیره علوی و فرهنگ ولایی جامعه جوانان و نوجوانان را در برابر شبیخون فرهنگی و جنگ نرم دشمنان اسلام بیمه خواهد کرد.

کد مطلب: ۶۶۲۸۲۰
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از هرمزگان، حجت الاسلام و المسلمین محمد علی معصومی ضمن گرامیداشت مناسبت خجسته عید غدیر خم و دهه ولایت اظهار داشت: رسول مکرم اسلام به امر الهی، نظام اسلامی را پایه گذاری نمود و در روز غدیر خم حضرت امیرالمومنین علیه السلام را به عنوان جانشین و امام امت اسلامی ومروج مکتب اسلام بعد از خود معرفی و منصوب نمود.

وی در ادامه به بخشهائی از خطبه غدیریه اشاره کرد و یادآور شد: عید غدیر فرصت مغتنمی به منظور تبیین اهمیت جایگاه ولایت در جامعه اسلامی است.

نماینده ولی فقیه در حج و زیارت استان هرمزگان در ادامه به بیان ابعاد و اهمیت این واقعه بزرگ اشاره کرد و افزود: عید غدیر بهترین فرصت برای وحدت مذاهب و طوایف اسلامی است.

معصومی تبیین آموزه‌ های علمی، فرهنگی، سیاسی، اجتماعی و اخلاقی سیره علوی را در جامعه ضروری دانست و خاطرنشان کرد: توسعه و ترویج آموزه‌ های علمی، فرهنگی، سیاسی و اخلاقی سیره علوی و فرهنگ ولایی، جامعه و به‌‌ ویژه گروه‌ های هدف جوانان و نوجوانان را که سرمایه‌ های اصلی نظام اسلامی اند ، در برابر شبیخون فرهنگی و جنگ نرم دشمنان اسلام بیمه خواهد کرد.

خبرنگار: هستی سلطانی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار