فرهنگیان با فعالیت‌های خود آثار گران‌بهایی از خود به‌جای می‌گذارند و به‌عنوان باقیات و صالحات است

خبرگزاری پانا : نماینده مردم بوشهر گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی اعضای شورای آموزش و پرورش را بازوان پرتوان اداره كل آموزش و پرورش دانست و افزود: استاندار بوشهر با نگاه ویژه‌ای كه به این اداره دارد شاهد روند رو به رشد در ابعاد گوناگون از جمله ساخت و ساز، تجهیز و رفع مشكلات فرهنگیان هستیم.

کد مطلب: ۶۶۲۸۱
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا ، عبدالكریم جمیری نقش آموزش و پرورش در آینده كشور را مهم دانست و گفت : فرهنگیان با فعالیت‌های خود آثار گران‌بهایی از خود به‌جای می‌گذارند و به‌عنوان باقیات و صالحات است.

وی افزود : هر كسی در هر جایگاهی كه باشد و بتواند در راستای هدایت انسان و جامعه گام بردارد نقش خود را به خوبی ایفا كرده است و آثار به جا مانده جاودانه است.

نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی تهیه یك برنامه جامع را برای پیشبرد امور ضروری دانست و گفت: اگر یك برنامه جامعی در زمینه ساخت و ساز و آموزشی نداشته باشیم در عرصه اعتلای جامعه برای كسب موفقیت نمی توانیم به نتیجه برسیم.

جمیری حل مشكلات فرهنگیان را یك ضرورت دانست و بیان كرد: حل مشكل مسكن، اشتغال فرزندان، درمان، ازدواج فرزندان و دیگر مشكلات فرهنگیان باید در اولویت قرار گیرد تا این عزیزان بدون دغدغه در رشد و تعالی جامعه بكوشند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار