مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان خبرداد

اختصاص بیش از 2 میلیارد ریال اعتبار برای بهسازی مدارس عشایری

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان از همکاری استانداری خوزستان برای اختصاص 2 میلیار و 500 میلیون اعتبار جهت ساماندهی سرویس بهداشتی و سروریس ایاب و ذهاب مدارس عشایری خبر داد.

کد مطلب: ۶۶۲۲۷۷
لینک کوتاه کپی شد
به گزارش پانا، محمد تقی زاده در نشست مشترکی با مدیرکل امور روستایی و شوراهای استانداری خوزستان اظهارکرد: فضاهای آموزشی در مدارس روستایی و عشایری استان مطلوب نیست و برای ایجاد عدالت آموزشی و رشد شاخص های علمی و تربیتی و ارتقای آن به استانداردهای روز باید برای حل این معضل عزم عمومی صورت پذیرد.
وی افزود: یکی از موثرترین عوامل در کاهش کیفیت آموزشی مناطق کمتر توسعه یافته، کمبود تجهیزات آموزشی و غیر استاندارد بودن فضاهای آموزشی است.
تقی زاده وضعیت بهداشت و توجه به سرویس های بهداشتی مدارس عشایری و روستایی با اولویت مدارس دخترانه را امری ضروری دانست و افزود: مشکلات مالی در تامین هزینه های ایاب و ذهاب دانش آموزان به مراکز شبانه روزی و مدارس روستا مرکزی از مشکلات دیگر این مجموعه تلقی می شود که باید برای آن تدابیر لازم اتخاذ شود.
مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان ادامه داد: تشکیل کارگروه متشکل از مدیران دستگاه های اجرایی استان برای شکوفایی استعدادهای درخشان دانش آموزی در مناطق عشایری امری بسیار ضروری است. و از همکاری و مشارکت جدی استاندار در این زمینه قدردانی می کنیم.
تقی زداه در پایان مشارکت جدی فرمانداران، شهرداران، دهیاران و شوراهای اسلامی شهر و روستایی استان را برای کمک به بهبود شاخص های آموزشی و تربیتی خواستار شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار