سرپرست تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی مطرح کرد:

تداوم فرهنگ غدیر نیازمند برنامه جامع است

سرپرست تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی با بیان اینکه غدیر تداوم حرکت کشتی اسلام است، گفت:باید برای تداوم فرهنگ غدیر برنامه جامع داشته باشیم.

کد مطلب: ۶۶۲۰۶۳
لینک کوتاه کپی شد

حجت‌الاسلام و المسلمین احمد رضایی سرپرست اداره تبلیغات اسلامی استان در گفت و گو با خبرنگار پانا از خراسان جنوبی ،اظهار داشت: عید غدیر خم متعلق به تمام جامعه بشریت است چراکه مسیر رستگاری از مسیر غدیر خم می گذرد.

وی با بیان اینکه در روز غدیر خم پیامبر اکرم(ص) دو امانت بزرگ یعنی قرآن و اهل بیت(ع) را به مسلمانان سپرد، بیان کرد: پپیغمبر در این روز سفارش فرمود تا زمانی که این ثقل بزرگ را حفظ کنید و رها نکنید برای همیشه سعادتمند خواهید شد و هیچگاه گمراه نمی شوید.

سرپرست تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی ادامه داد: در روز غدیر خم پیامبر اکرم(ص) با معرفی علی (ع) به‌عنوان خلیفه و جانشین خود روز کمال دین را به مردم اعلام کرد و خداون متعال در آن روز آیه «اکمال» را نازل فرمود.

حجت الاسلام رضایی با تأکید بر اینکه امروز وظیفه ما در رابطه با غدیر بسیار سنگین است، عنوان داشت: باید برای تداوم فرهنگ غدیر برنامه جامع داشته باشیم.

وی به برنامه های دهه امامت و ولایت در استان اشاره کرد و گفت: امسال نیز همانند سنوات گذشته ده ها برنامه طی این دهه در استان اجرا می‌شود.

سرپرست تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی از برگزاری ۳۰ جلسه محوری جشن غدیر در استان طی این دهه خبر داد و گفت: برگزاری جشن تجلیلاز سادات با حضور ۸۰۰ نفر از سادات و روحانیون، برگزاری دوره آموزشی ویژه روحانیون مستقر با حضور اساتیدی از قم و برگزاری مسابقه بزرگ کتابخوانی از طریق اینترنت و فضای مجازی از دیگر برنامه های این دهه است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار