المپیادهای علمی منشا رشد،شکوفایی و کشف استعدادها است

مدیر کل آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: در آیین اختتامیه مرحله استانی دومین دوره المپیادهای علمی دانش آموزان متوسطه اول گفت:این المپیادها منشا رشد،شکوفایی و کشف استعدادهای دانش آموزان است.

کد مطلب: ۶۶۱۸۹۵
لینک کوتاه کپی شد
به گزارش خبرنگار پانا ازخراسان رضوی، علیرضا کاطمی ،مدیر کل آموزش و پرورش خراسان رضوی در آیین اختتامیه مرحله استانی(مهارتی) دومین دوره المپیادهای علمی دانش آموزان دوره اول متوسطه گفت:این المپیادها فعالیتی ارزشمند در راستای تحقق سیاست های سند تحول بنیادین آموزش و پرورش است که با ضریب نفوذ حدود 70 درصد عملکزد موفقی داشته است.
وی ادامه داد:حضور بیش از 500 دانش آموز در این رخداد علمی نشان دهنده آن است که اموزش و پرورش خراسان رضوی دز طرح ریزی برنامه های علمی موفق و پیشتاز است.
کاظمی این رقابت ها را منشا رشد ،شکوفایی و کشف استعداد های دانش آموزان عنوان کرد و افزود:این رقابت ها با پیوندی که میان دانش آموزان و مهارت های علمی و عملی ایجاد می کند و باعث می شود دانش آموزان خود را رد معرض آزمایش های علمی قرار دهند می تواند انگیزه بخش و ارتقا بخش سطح علمی دانش آموزان استان به ویژه در آزمون های تیمز و پرلز باشد.
گفتنی است دومین دوره المپیادهای علمی در مزحله استانی با شرکت 526 دانش آموز از سراسر استان و تقدیر از برگزیدگان ظهر امروز در تالار دانشکده علوم دانشگاه فردوسی مشهد پایان یافت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار