مدیر عامل سازمان پارک ها و فضای سبز آذربایجان شرقی تاکید کرد:

مردم و مسئولین کنار هم در تبریز 2018 برای معرفی اصالت آذربایجان

مدیر عامل سازمان پارک ها و فضای سبز آذربایجان شرقی گفت: مردم و مسئولین با همکاری یکدیگر در تبریز 2018 برای معرفی اصالت و هویت تبریز تلاش می کنند.

کد مطلب: ۶۶۰۰۱۴
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از آذربایجان شرقی،مدیر عامل سازمان پارک ها و فضای سبز استان با اشاره به اینکه چند ماه بیشتر به آغاز تبریز2018 نمانده است گفت : برای تبریز 2018 نمیتوانیم کوهها را جابه جا کرده و یا تحول شگرفی به وجود بیاوریم ، این در دستور کار ما قرار ندارد.

محمد حسین حسن زاده بیان کرد: تبریز 2018 به عنوان پایتخت گردشگری جهان اسلام فرصتی طلایی در جهت توسعه آبادانی،بیداری استعداد ها و تالیف ایده های جدید است و یقینا شهروندان تبریزی در کنار سازمان ها،در اداره و پیشرفت تبریز سهیم خواهند بود.

همچنین اظهار داشت هویت تاریخی و فرهنگ اصیل تبریز می تواند با همکاری شهروندان به عنوان نمادی برای تبریزو کل ایران درسال2018 تبدیل شود. چرا که تبریز نماینده ی ایران خواهد بود.در این راستا مهم ترین وظیفه ی شهرداری را زمینه سازی جهت همکاری مردم در اداره شهر دانست تا در کنار یکدیگر از فرصت "تبریز 2018" برای رساندن تبریز به جایگاه واقعی خود و همچنین شناساندن آن به کل جهانیان بهره لازم برده شود

خبرنگار:معصومه پیرو

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار