رئیس اوقاف و امور خیریه محلات به پانا خبر داد:

قرائت دعای عرفه در امامزاده حکمیه خاتون(س) و محمد(ع) محلات

رئیس اوقاف و امور خیریه محلات از قرائت دعای عرفه در امامزاده حکمیه خاتون(س) خورهه و محمد(ع) نخجیروان این شهرستان و برپایی خیمه های معرفت در پارک جنگلی با مشارکت سپاه ناحیه محلات همزمان با روز عرفه خبرداد.

کد مطلب: ۶۵۹۸۹۸
لینک کوتاه کپی شد

حجت الاسلام محمد رضا آسوده در گفت و گو با خبرنگار پانا استان مرکزی، افزود: اداره اوقاف محلات به مناسبت دهه ولایت که از 9 تا 18 شهریورماه جاری است برنامه های مختلفی را در بقاع شاخص این شهرستان برگزار می کند.

وی ادامه داد: برگزاری جشن عید قربان در امامزاده محمود(ع) جردیجان و حکیمه خاتون(س) خورهه در روز جمعه 10شهریور ماه و برگزاری محافل انس با قرآن کریم در سطح امامزادگان و بقاع متبرکه شاخص در روز شنبه 11 شهریورماه جاری بخشی از این برنامه هاست.

رئیس اوقاف و امور خیریه محلات برپایی جشن های دهه ولایت در روزهای یکشنبه و دوشنبه 12 و 13 شهریور ماه جاری، برگزاری مراسم جشن ولادت امام هادی(ع) در آستان مقدس امامزادگان فضل(ع) و یحیی(ع) و قرائت زیارت جامعه کبیره در روز سه شنبه 14 شهریورماه و برگزاری جشن های دهه ولایت در روز چهارشنبه 15 شهریور ماه جاری همزمان با روز ولادت امام هادی(ع) را از دیگر برنامه ها عنوان کرد.

حجت الاسلام آسوده بیان کرد: برگزاری جشن عید غدیر و تجلیل از سادات در آستان امامزادگان محمد(ع) ورین، حکیمه خاتون(س) خورهه، فضل(ع) و یحیی(ع) و امامزاده محمد(ع) نخجیران در روز 5شنبه 17 شهریور و برگزاری همایش بانوان ولایی در امامزاده محمود(ع) جردیجان در روز جمعه 17 شهریورماه از دیگر برنامه ها بشمار می رود.

وی برگزاری جشن عید غدیر از ساعت 10 صبح روز شنبه 18 شهریورماه را از دیگر برنامه های دهه ولایت برشمرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار