معارفه مدیر امور کارکنان و رفاه و سرپرست حراست توزیع برق استان مرکزی

در مراسمی امید رفیعی به عنوان سرپرست دفتر حراست و امور محرمانه و حسین قرق در دوست به سمت مدیر امور کارکنان و رفاه توزیع برق استان مرکزی معارفه شدند.

کد مطلب: ۶۵۹۸۵۱
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا استان مرکزی، مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی در این مراسم گفت: خدمات رسانی شایسته و تامین برق مستمر و پایدار مرهون تلاش های شبانه روزی نیروی انسانی متعهد و سختکوش صنعت برق استان است.

محمد اله داد، نیروی انسانی مسئولیت پذیر و متخصص و کارآمد را پشتوانه و سرمایه اصلی صنعت برق استان دانست و افزود: همکاران در عرصه بالندگي و رشد صنعت برق توفيقات فراواني كسب کرده اند.

وی وظایف حراست هر سازمان را حفظ و صیانت سرمایه های انسانی و بیت المال عنوان و بیان کرد: مسئولیت پذیری، تعهد و تخصص سرلوحه فعالیت های همکاران شاغل در حراست است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی ادامه داد: مجموعه حراست باید در پیشبرد اهداف سازمان تعامل مطلوب و همراهی لازم را با مدیران ارشد سازمان داشته باشد.

اله داد خلاقیت، ارائه ایده ها و طرح های نو، پشتکار و جدیت در ارائه خدمات را از بارزترین ویژگی همکاران شاغل در شرکت عنوان کرد و اظهار داشت: رسیدن به اهداف و چشم انداز شرکت بر پایه همدلی و تلاش محقق خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار