مدیرعامل مخابرات چهارمحال و بختیاری خبر داد

اجرای بیش از 200 پروژه در بخش های مختلف

مدیرعامل مخابرات چهارمحال و بختیاری گفت: تاکنون بیش از 200 پروژه در بخش های مختلف این شرکت در سطح استان انجام شده است .

کد مطلب: ۶۵۹۵۲۹
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا، حسن آقایی امروز در جمع خبرنگاران چهارمحال و بختیاری گفت: مخابرات منطقه چهارمحال و بختیاری از شهریورماه سال گذشته تا پایان اردیبهشت امسال 241 طرح در بخش های تلفن ثابت، ایستگاه موبایل، سرویس اینترنت پرسرعت، ایجاد بستر فیبرنوری، تقویت بستر رادیویی با حدود یک هزار و 970 میلیارد ریال اعتبار بهره برداری و افتتاح کرده است.

مدیرعامل مخابرات منطقه چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه صدور قبض کاغذی دارای معایب و مشکلات متعددی است عنوان کرد: مشترکان تلفن ثابت از این پس می توانند برای دریافت اطلاعات قبض خود از طریق پیامک، کد ملی، شماره تلفن ثابت و شماره همراه مالک خط ثابت، را به شماره 6002018038 ارسال کنند .
آقایی گفت: برای نخستین بار اطلاعات و کارکرد قبض تلفن ثابت 70 هزار مشترک در استان در ماه جاری از طریق پیامک برای مالکان ارسال شد .

وی گفت: شرکت مخابرات منطقه چهارمحال و بختیاری 100 میلیارد ریال مطالبه در بخش تلفن ثابت و 80 میلیارد ریال در بخش تلفن همراه وصول نشده دارد و از مشترکان شرکت مخابرات خواست با توجه به وجود مشکلات نقدینگی مخابرات، در راستای تکمیل طرح های در دست اجرا از سوی این شرکت نسبت به پرداخت بدهی خود اقدام کنند .

آقایی گفت: در حال حاضر مخابرات منطقه چهارمحال و بختیاری برای راه اندازی 15 ایستگاه تقویت شبکه موبایل در شهرستان شهرکرد و 5 ایستگاه در دیگر شهرستان های استان با مخالفت و ممانعت مردم روبه رو است .
وی خاطرنشان کرد: هم اکنون از 277 هزار تلفن ثابت منصوبه در چهارمحال و بختیاری، 270 هزار مشغول به کار و از یک میلیون پورت تلفن همراه اول، 984 هزار شماره دائمی و ثابت همراه اول با ظریب نفوذ 104 درصد در استان فعال است.

مدیرعامل شرکت مخابرات منطقه چهارمحال و بختیاری اظهار کرد: 492 ایستگاه تقویت موبایل، 168 مرکز دیتا،اتصال 296 روستا به اینترنت پرسرعت و 68 هزار پورت ADSL منصوبه در استان فعال است .
وی با اشاره به اینکه از سال گذشته تاکنون 350تکنولوزی 2G ، 3G ، 4G همراه اول در 180 ایستگاه موبایل در استان تکمیل و 20 سایت میکرو به ماکرو ارتقاء یافته است گفت: 2 هزار و 100 کیلومتر فیبرنوری بین شهری، 350 کیلومتر فیبرنوری درون شهری و 850 کیلومتر فیبرنوری بک بن کشوری در محدوده چهارمحال و بختیاری فعال است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار