تفکر مدیران شهرستان لاهیجان باید جهادی باشد

فرماندار لاهیجان گفت: تفکر حاکم بر مدیران در شهرستان باید جهادی باشد تا برای حل مشکلات و خدمت به مردم، زمان نشناسند.

کد مطلب: ۶۵۷۹۱۱
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا از گیلان، سید محمد احمدی پیش از خطبه های نماز جمعه لاهیجان با اشاره به هفته دولت و با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر افزود: مدیران نباید با ارباب و رجوع برخوردی زننده و تند داشته باشند بلکه باید حرف های مردم را بشنوند و اگر هم نتوانند مشکل را حل کنند، بصورت منطقی با آنها رفتار کنند.
وی خاطرنشان کرد: با توجه به عمر دولت 28 روزه شهید رجایی از او اقدامات اساسی و ماندگاری در کشور باقی مانده و پس از 36سال هنوز تفکر او در جامعه، ساری و جاری است و مورد قبول همه است.
احمدی با اشاره به اینکه پیام هایی که ما باید از دولت شهید رجایی و باهنر بگیریم وحدت و همدلی است، اظهارداشت: مبنای تفکر شهید رجایی، ضرورت وحدت و همدلی و تبعیت از ولایت فقیه و رهبری است که به مکان و زمان خاصی تعلق ندارد .
احمدی تصریح کرد: در هفته دولت در شهرستان لاهیجان 163طرح از جمله چند طرح بزرگ نظیر هتل ، بیمارستان خصوصی و آبرسانی افتتاح می شوند.
فرماندار لاهیجان گفت: دو هزار و 300هکتار اراضی این شهرستان تجهیز می شوند تا در سال آینده با کمبود آب و سایر موارد برداشت بهینه تری از آب صورت گیرد و مشکلات تنش آبی در سال های آتی کاهش یابد.
احمدی خاطرنشان کرد: اصلاح ساختار گردشگری ، توسعه صنایع تبدیلی در بخش کشاورزی در برنامه های مدیران این شهرستان در دولت دوازدهم قرار می گیرد.
وی تحلیف اعضای جدید شورا و شروع بکار این شورا در توسعه شهر لاهیجان را مهم دانست و اظهار داشت: امیدواریم با تلاش و کوشش اعضای جدید شورا به عمران و آبادانی شهر لاهیجان بیشتر توجه شود.
در هفته دولت امسال 163 پروژه و طرح با اعتبار 179 میلیارد و 202 میلیون و 300 هزار تومان و اشتغالزایی برای یک هزار و 904 نفر در شهرستان لاهیجان به بهره برداری می رسد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار