روایت نظری از برخورد مأموران مرقد امام و ممانعت از ورود خبرنگاران

عضو شورای شهر تهران: مامورین حفاظت به نظر می رسید احتمالا از رای آوردن ما خوشحال نبودند.

کد مطلب: ۶۵۷۶۶۵
لینک کوتاه کپی شد

حجت نظری، عضو شورای شهر تهران در گفت و گو با خبرنگار پانا در تشریح جزئیات اتفاق روزچهارشنبه حرم امام(ره) که مأمورین مرقد مانع ورود خبرنگاران شدند؛ گفت: مامورین حفاظت به نظر می رسید احتمالا از رای آوردن ما خوشحال نبودند. در ابتدا با یکی از آقایان خبرنگار بر خورد کردند و از ورود او ممانعت به عمل آوردند و زمانی که با اعتراض این خبرنگار مواجه شدند، گفتند هیچ کس را راه نمی دهیم و مسیر عبور خبرنگاران این نیست. حتی می‌خواستند به ایشان دستبند بزنند!

عضو شورای شهر تهران در ادامه افزود: تیم حفاظت در ادامه گفتند باید از در دیگری وارد شوید و خانم ها هم منتظر بمانند تا خانم های همکار ما بیایند و همه را بازرسی کنند. وقتی کسی گفت چند نفر از این ها خانم های عضو شورا هستند، در پاسخ گفتند چه شورا، چه غیر شورا همه باید بازرسی شوند. بعد که کمی سر و صدا شد گفتند فقط اعضای شورا بروند اما خانم های عضو در اعتراض وارد نشدند و بنده هم ترجیح دادم کنارشان بمانم.

نظری همچنین عنوان کرد: بعد از مراسم در صحبتی که با سر تیم حفاظت داشتم ایشان گفت که اعضا باید معرفی می شدند و هماهنگی صورت می گرفت که این نقص از سمت تیم حفاظت نبود. من در پاسخ گفتم همکاران شما حرف قشنگی نزدند که همه اعم از شورا و غیر شورا باید بازرسی شوند، رعایت شان نمایندگی غیر از این ایجاب می‌کند. درضمن، آقایان بازرسی نشدند، چرا فقط 6 عضو خانم باید بازرسی شوند؟! پس از پایان مراسم و هنگام خروج درحالی که داشتم با یکی از مسولین حفاظت به آرامی صحبت می‌کردم تا ماجرا حل و فصل شود، دوباره یکی از مامورین حفاظت که ستوان دوم بود و خیلی با افتخار و با اشاره به درجه‌هایش می‌گفت این درجه‌ها اینجاست تا من از همه بازرسی کنم و هیچ کس را بدون بازرسی راه ندهم، با صدای بلند سعی کرد فضا را متشنج کند. حتی خواست با هل دادن مرا از ورودی حرم بیرون کند و گفت دفعه بعد با بزرگترت بیا! که گفتم شما بی ادب هستی و من صحبتی با شما ندارم. باور کنید اگر دوستانش او را نمی‌گرفتند حتما به من حمله می‌کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار