واکنش منتخب شورای پنجم به طرح تغییر ساعت ترافیکی برخی مشاغل

یک عضو منتخب شورای پنجم با اشاره به موضوع تغییر ساعات ترافیکی برخی از مشاغل در تهران گفت: اجرای این طرح بدون کار کارشناسی باعث بهم ریختگی نظم خانواده ها و جامعه می شود.

کد مطلب: ۶۵۶۲۳۹
لینک کوتاه کپی شد

حسن خلیل آبادی در گفت و گو با خبرنگار اجتماعی پانا با اشاره به پیشنهاد تغییر ساعت ادارات همزمان با شروع مدارس در اول مهرماه اظهارداشت: این مساله باید در شورای ترافیک تهران مورد بررسی قرار گیرد اما وقتی ساعت ادارات بخصوص در کلانشهر تهران تغییر کند، مشکلاتی را برای کارمندان ادارات به وجود می آورد.

این عضو منتخب شورای پنجم افزود: اگر مدرسه یکساعت شروع به کار کند و ادارات هم ساعت دیگری آغاز شود، با توجه به اینکه در اکثر خانواده ها زن و مرد شاغل هستند، برای اینکه فرزند خود را به مدرسه ببرند با مشکل مواجه می شوند و این طرح بدون کار کارشناسی باعث بهم ریختگی نظم خانواده ها می شود.

وی با اشاره به معضل ترافیک در تهران خاطرنشان کرد: معضلات ترافیکی را باید با راه حل هایی که به نظم خانواده لطمه نمی زند و زندگی مردم را روان تر می کند، برطرف کنیم نه با تغییر ساعت ادارات که مردم دچار سردرگمی شوند.

خلیل آبادی تأکید کرد: برای اجرای چنین طرح هایی نیاز به کار کارشناسی داریم. علاوه بر این باید از کارکنان ادارات و مردم نظرسنجی شود و همچنین کارشناسان فن در این بخش اظهار نظر کنند. اجرای شتابزده این طرح ها تبعاتی دارد که نمی توان به زودی از کنار آن گذشت و باعث مشکلات برای شهر و خانواده ها می شود.

وی همچنین با اشاره به برنامه شهردار جدید تهران درخصوص حل معضل ترافیک توضیح داد: آقای نجفی به عنوان شهردار جدید تهران برای حل مساله ترافیک باید سه اولویت را مد نظر قرار دهد. اجرای دولت الکترونیک به عنوان یکی از راه حل های ترافیک، توسعه حمل و نقل عمومی برای کاهش حجم خودروهای شخصی و حل مشکل پارکینگ در تهران می بایست در اولویت برنامه های شهردار قرار گیرد تا شاهد این حجم از ترافیک در سطح شهر نباشیم.

به گزارش پانا، مازیار حسینی معاون شهردار تهران در نخستین جلسه ستاد هماهنگی استقبال از مهر با بیان اینکه اگر بخواهیم در ترافیک به نسبت سال های قبل تغییر انجام شود؛ باید ایده و طرح های ویژه ای ارائه شود، اعلام کرد: تلاش داریم تا با هماهنگی هایی که انجام می دهیم تبعات افزایش بار ترافیکی مهرماه را به حداقل برسانیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار