استان مرکزی نائب قهرمان کشتی المپیاد ورزشی دانشجو معلمان شد

استان مازندران قهرمان و استان مرکزی نائب قهرمان مسابقات تیمی کشتی بیست و سومین المپیاد ورزشی دانشجو معلمان دانشگاه فرهنگیان شدند.

کد مطلب: ۶۵۵۴۱۰
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا استان مرکزی، استان های مازندران با 50 امتیاز، مرکزی 32 امتیاز و لرستان با 24 امتیاز به ترتیب عنوان های اول تا سوم بخش تیمی مسابقات کشتی المپیاد ورزشی دانشجو معلمان پسر دانشگاه فرهنگیان که به میزبانی استان مرکزی برگزار شد، را به دست آوردند.

در وزن 57 کیلوگرم این مسابقات علی شیردل دارابی از مازندران اول، فرزاد رئیسی نیا از اصفهان دوم و مسلم حسینی از مرکزی به همراه محسن رجبی از خراسان رضوی مشترکا مقام سوم این وزن را به دست آوردند.

در وزن 61 کیلوگرم پوریا پیر محمدی از مرکزی قهرمان، مجتبی پیش آهنگ از کهگیلویه و بویر احمد دوم و رضا محمد پور از آذربایجان شرقی و میثم حسین زاده از مازندران به طور مشترک مقام سوم این مسابقات را از آن خود کردند.

در وزن 65 کیلوگرم محسن قنبری از کرمان اول، سامان مرادی از کرمانشاه دوم و رستگار کاریگر از مرکزی به همراه رضا حسن وند از کردستان عنوان سوم مشترک را به دست آوردند.

در وزن 70 کیلوگرم مسلم رضائیان از لرستان اول، محمد نجفی از تهران دوم و محمد امین اسکندر پور از اصفهان به همراه سید حمزه سلیمی از مرکزی مقام سوم مشترک را از آن خود کردند.

در وزن 74 کیلوگرم محسن رضایی فیروزخانی از مازندران قهرمان، امیر محمدزاده از آذربایجان غربی دوم و رسول نادری فر از البرز و اصغر محمد جونی از خوزستان عنوان سوم مشترک را به دست آوردند.

در وزن 86 کیلوگرم احسان قلی زاده از خراسان شمالی مقام اول، حسین عباسی از فارس مقام دوم و علی گیل پور از مازندران به همرا ردین حاجی زاده از آذربایجان شرقی مقام سوم مشترک این مسابقات را از آن خود کردند.

در وزن 97 کیلوگرم محمد سالار از مازندران اول، مجید میرزایی از مرکزی دوم و پوریا زیدی از لرستان به همراه سید محمد عبداللهی اصفهان مشترکا مقام سوم این دوره از مسابقات را به دست آوردند.

همچنین در وزن 125 کیلوگرم نیز علی رضایی از مازندران قهرمان، مهدی آذر شین از قزوین دوم و مهدی صادقی از لرستان و حسین علمداریان از همدان مشترکا سوم شدند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار