مدیر کل آموزش و پرورش استان اردبیل:

حاصل حرکت های فرهنگی و ارزشی تربیت نسلی چون مدافعان حرم است

مدیر کل آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: در سایه حرکت های ارزشی، نسلی تربیت می شود که امروز با عنوان مدافعان حرم هر آنچه دارند در طبق اخلاص می نهند.

کد مطلب: ۶۵۴۷۰۵
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا استان اردبیل،احمد ناصری در جلسه قرارگاه راهیان نور دانش آموزان امام حسن عسکری (ع) استان اردبیل، با ابراز خرسندی از جایگاه و رتبه عالی استان اردبیل در ساماندهی راهیان نور در میان استان های دیگر، اظهار داشت: این موفقیت که نصیب استان اردبیل شده است، در سایه هماهنگی، وحدت نظر و دقت در برنامه ریزی محقق شده است.

وی با عنوان اینکه راهیان نور یک اردوی اردوی ارزشی و فرهنگی می باشد، خاطر نشان ساخت: با همکاری نزدیک سپاه استان، آموزش و پرورش و اولیا در سال های اخیر شاهد یک برنامه ریزی منسجم در اعزام دانش آموزان به مناطق جنگی هستیم.

مدیر کل آموزش و پرورش استان در ادامه افزود: آموزش و پرورش زمینه های مناسب برای تحقق اهدافی را که در سند تحول بنیادین پیش بینی شده است را ایجاد نموده است که راهیان نور هم یکی از این حرکت هایی است که در راستای سند تحول بنیادین صورت می گیرد.

ناصری با اشاره به اینکه آثار اردوی راهیان نور سازنده و ماندگار می باشد، بیان کرد: در سایه این حرکت ارزشی و فرهنگی است که حاکمیت جمهوری اسلامی ایران می تواند در عرصه های بین المللی از مطالبات مردم ایران دفاع کند.

ویدر پایان با اشاره به رشادت های شهیدان مدافع حرم، یادآوری کرد: در سایه حرکت های ارزشی، نسلی تربیت می شود که امروز با عنوان مدافعان حرم هر آنچه دارند در طبق اخلاص می نهند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار