جلسه مدیران مدارس جرقویه علیا تشکیل گردید

با نزدیك شدن به پایان فصل تعطیلی مدارس و جهت آمادگی مدارس برای پذیرایی از دانش آموزان در روز اول مهر ، جلسه مدیران و معاونان مدارس منطقه جرقویه علیا در سالن اجتماعات دبیرستان امام خمینی (ره) برگزار شد

کد مطلب: ۶۵۴۱۷۵
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگارپانا از جرقویه علیا ؛ جلسه با تلاوت آیاتی از كلام الله مجید ، سرود جمهوری اسلامی و صلوات خاصه امام رضا (ع) آغاز گردید . در ابتدای جلسه آقای تیموریان رئیس اداره آموزش و پرورش ضمن تبریك آغاز بكار دولت دوازدهم به ریاست محترم جمهور ، به اهمیت دو موضوع آموزش و پرورش با الهام از قرآن و عترت اشاره نمود و از حاضران خواست برنامه سالانه خود را در این راستا تنظیم و تدوین نمایند .

در ادامه آقای منصوری معاون آموزشی اداره با تبریك موفقیتهای حوزه آموزش ، كسب رتبه 18 از بین 720 منطقه آموزشی كشور را كه حاصل زحمات كارشناسان ، دبیران و دانش آموزان است افتخاری بزرگ عنوان نموده وبه تمامی زحمت كشان تبریك گفت .

جشنواه مهر و مهربانی ، حیاط پویا در مدارس و فراخوان شعار پروژه مهر منطقه ، از دیگر موضوعات مطرح شده توسط معاون آموزشی اداره بود .

آقای حیدری كارشناس ارزیابی عملكرد اداره نیز به انعقاد تفاهم نامه ، جمع آوری وسایل اسقاطی و ایمن سازی وسایل ورزشی اشاره نمود .

كارشناسی حراست نیز سخنان خود را با سخنی از امیرمومنان درباب اهمیت آموزش و پرورش آغاز نموده و از مدیران خواست با تكریم ارباب رجوع ، خدمت به مردم را وجهه كارخود قرار دهند . و پاره ای از نكات حراستی را نیز به مدیران گوشزد نمودند .

در پایان جلسه نیز مدیران و معاونان مدارس نقطه نظرات خود را در زمینه مسائل مختلف ، بیان كردند و ریاست اداره قول مساعد داد در اولین فرصت شاهد اقدامات عملی جهت رفع مشكلات باشیم .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار