حاتمیان در گفت و گو با پانا:

برنامه های دقیق وزیر آموزش‌وپرورش باعث شد نظرم نسبت به او تغییر کند

عضو کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی برنامه های دقیق و مدون سیدمحمد بطحایی را دلیل رای دادن به این گزینه و تغییر دیدگاهش دانست.

کد مطلب: ۶۵۴۱۰۲
لینک کوتاه کپی شد

عبدالله حاتمیان در گفت وگو با پانا، در مورد معرفی سیدمحمد بطحایی به عنوان وزیر پیشنهادی آموزشوپرورش، اظهار کرد: در اوایل معرفی بطحایی برای وزارت بزرگ آموزش و پرورش دید مثبتی نداشتم اما اکنون با مطالعه برنامه های او و سوالاتی که از نمایندگان دیگر داشتم، بطحایی را نزدیک به خواسته های فرهنگیان می دانم و نظرم نسبت به او تغییر کرد.

وی ادامه داد: وضعیت امروز بطحایی نسبت به گذشته خیلی خوب است و می توان قاطعانه گفت موضوعی که در خصوص صندوق ذخیره فرهنگیان به وجود آمده، هیچ ارتباطی به او نداشته است.

نماینده مردم درگز در مجلس شورای اسلامی با تاکید براینکه بطحایی عضو حقیقی صندوق ذخیره فرهنگیان نبوده است، افزود: بطحایی در جلسات تشکیل شده صندوق ذخیره فرهنگیان به عنوان نماینده وزارت آموزش و پرورش حضور داشته و هیچ چیزی از این صندوق دریافت نکرده است.

حاتمیان اضافه کرد: با توجه به بررسی های صورت گرفته بطحایی از پاک ترین افراد به شمار می رود سوابق بطحایی در کارنامه او نشان می دهد که در آموزش و پرورش زحمات زیادی کشیده است.

عضو کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی گفت: با نمایندگان و اعضای کمیسیون آموزش و تحقیقات که صحبت کردم، موافق وزارت این گزینه بودند که از بدنه آموزش و پرورش است و درد این وزارت خانه را به خوبی می داند.

وی اشاره کرد: آموزش و پرورش یک فضای بسیار وسیع است که با افراد مختلف ارتباط دارد، بطحایی باید بتواند سکاندار خوبی برای ادامه راه این کشتی بزرگ باشد.

نماینده مردم درگز در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه برای برآورده شدن خواسته های فرهنگیان کار کردن در این وزارت خانه سخت است، تصریح کرد: بطحایی باید تفکر ساختاری و کاربردی داشته باشد و با تعامل چالش های پیش رو را برطرف کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار