وزیر پیشنهادی رئیس جمهور، از جنس آموزش و پرورش است

مدیر آموزش و پرورش استان گیلان گفت:امیدوارم با رأی حداکثری نمایندگان مجلس به آقای سید محمد بطحایی شاهد آرامش و موفقیت بیش از پیش در آموزش و پرورش باشیم.

کد مطلب: ۶۵۴۰۳۱
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از گیلان،مهدی حاجتی با اشاره به مدت کم باقیمانده تا آغاز سال تحصیلی جدید ،خاطرنشان کرد: اکنون که به آغاز سال تحصیلی نزدیک می شویم ، آموزش و پرورش به آرامش بیشتری نیاز دارد و نمایندگان محترم مجلس با رأی حداکثری به گزینه پیشنهادی دولت دوازدهم به ثبات و موفقیت مهم ترین و موثرترین وزارتخانه کشور ، کمک خواهند کرد. وی با تأکید به معنا دار بودن رأی 24 میلیونی مردم به امتداد دولت تدبیر و امید یادآور شد: رأی نمایندگان مجلس به گزینه پیشنهادی وزارت آموزش و پرورش، تجلی روح مردمسالاری دینی و اعتقاد به کار کارشناسی در این وزارتخانه بزرگ است.

حاجتی وزیر پیشنهادی دولت به مجلس را از جنس آموزش و پرورش و آشنا به مسایل مختلف و به ویژه چالش های آن دانست و گفت: حضور وزیری قدرتمند ، مدبر و با تجربه از جنس معلمان می تواند نوید بخش یک سال تحصیلی با نشاط باشد.

وی خاطرنشان کرد: سابقه مدیریتی طولانی و تعامل سید محمد بطحایی با سازمان برنامه و بودجه کشور یک فرصت استثنایی برای آموزش و پرورش است تا این وزارتخانه از تنگناهای مالی به سلامت عبور کند و در این راستا جلب اعتماد و حمایت معلمان و دانش آموزان بزرگترین سرمایه آموزش و پرورش است.

خاطرنشان می شود سید محمد بطحایی پیش از این سمت معاونت توسعه مدیریت و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش و همچنین ، سرپرستی وزارت آموزش و پرورش را به عهده داشت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار