نماینده مردم تهران: برخی مغرضانه به ماجرای سلفی مجلس پرداختند

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: متاسفانه فضایی در کشور ایجاد شده است که در همه مسائل حتی فوتبال و مراسم فرهنگی هم حاشیه ها بیشتر از متن بروز پیدا می کند و این کار خوبی نیست .

کد مطلب: ۶۵۳۴۵۱
لینک کوتاه کپی شد

سیده فاطمه ذوالقدر در گفت و گو با خبرنگار سیاسی پانا اظهار کرد : متاسفانه در همه مراسم ها و جلساتی که مجلس شورای اسلامی برگزار می کند بیشتر به حاشیه ها می پردازند تا به متن برنامه. در حالی که مراسم تحلیف آقای روحانی در تاریخ بی سابقه بود و مقامات کشور های مختلف در این مراسم شرکت کرده بودند .

وی ادامه داد: با اینکه مراسم تحلیف به خوبی برگزار شد و در حاشیه مراسم هم اتفاقی افتاد شاید بتوان گفت بهتر بود که چنین اتفاقی هیچگاه رخ نمی داد اما نباید این همه بازتاب داشته باشد و رسانه ها به آن بپردازند .

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: به هر حال مراسم تمام شده و جلسه ای دوستانه بود و تنها یک نفر از نمایندگان در حال سلفی گرفتن بود و همه در حال سلفی گرفتند نبودند که آن نماینده محترم هم معذرت خواهی کرد و خود خانم موگرینی هم بعدا اعلام کرد که فضای دوستانه ای وجود داشته است. بیش از حد به این اتفاق پرداخته شد که متاسفانه همه مسائل مثبت مراسم تحلیف تحت شعاع این اتفاق قرار گرفت .

وی افزود: شاید پرداختن به این موضوع مسئله تسویه حساب های سیاسی نباشد اما برخی مغرضانه به آن پرداختن و نمی توان گفت که حتما هدف دار بوده است یا بی هدف به آن پرداخته شده است .

ذوالقدر خاطر نشان کرد: برای اینکه برخی می خواهند متن برنامه ها کمرنگ تر از حاشیه باشد متاسفانه فضایی در کشور ایجاد شده است که در همه مسائل حتی فوتبال و مراسم فرهنگی هم حاشیه ها بیشتر از متن بروز پیدا می کند و این کار خوبی نیست.

وی یادآورشد: آقای لاریجانی نیز از عملکرد صدا و سیما در این باره گله مند بودند و تذکرات لازم رابه مسئولان صدا و سیما دادند. زیرا نباید چنین مسئله ای اینقدر پر رنگ می شد و حتی در این اتفاق ارزش و شأن برخی از نمایندگان زیر سئوال رفت. نباید حیثیت و اعتبار همه نمایندگان مردم را زیر سئوال ببریم و این در حقیقت یک بزرگنمایی بود که به آن پرداخته شد .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار