امیدهای والیبال ایران راهی قاهره شدند

تیم والیبال زیر 23 سال ایران برای شرکت در رقابت های قهرمانی زیر 23 سال جهان تهران را به مقصد قاهره ترک کرد.

کد مطلب: ۶۵۳۴۳۸
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، سومین دوره رقابت های قهرمانی زیر 23 سال جهان از روز 27 مرداد ماه در قاهره، پایتخت مصر برگزار خواهد شد. تیم ایران در گروه B با تیم های روسیه، ترکیه، چین، الجزایر و آرژانتین هم گروه خواهد بود و سومین تجربه پی در پی خود را در این رقابت ها پشت سر خواهد گذاشت.

با اعلام کادر فنی تیم زیر 23 سال ایران جواد كريمي، شايان حمودي، فردين قلعه قوند، رسول آقچه لي، رحمان تقي زاده، سهند الله ورديان، علي اصغر مجرد، سليم چپرلي، جابر اسماعیل پور، سعيد جواهري توانا، اسماعيل مسافر، امير خداپرستي، محمد دليري و اسماعيل طالبي مسافرین قاهره خواهند بود و دو بازیکن هم در فاصله یک روز مانده تا مسابقات از ترکیب کنار خواهند رفت تا لیست نهایی سیچلو در مصر مشخص شود.

امیر مهدی نفر (سرپرست)، خوان سیچلو (سرمربی)، محمدرضا تندروان، علی فتاحی و محمدرضا دامغانی (مربی)، محمدهادی قاسمی (بدنساز)، محمد ابارشی (پزشک) و رامین تاجدینی (آنالیزور) هم کادر فنی تیم زیر 23 سال ایران را برای رقابت های قهرمانی زیر 23 سال جهان تشکیل خواهند داد.

تیم زیر 23 سال ایران ساعت یک بامداد روز دوشنبه تهران به مقصد دوبی ترک کرد و تیم از آنجا به قاهره خواهد رفت. سفرهای تیم ایران به مصر همیشه با مشکلات زیادی رو به رو بوده است که این بار سرپرست تیم برای جلوگیری از اتفاقات پیش بینی شده نمایندگانی را از کنسولگری ایران به فرودگاه فراخوانده است تا در حضور اعضای دیپلماتیک ایران مراحل بررسی روادید صورت گیرد.

مسابقات قهرمانی زیر 23 سال جهان از تاریخ 27 مرداد تا سوم شهریور ماه با حضور 12 تیم در 2 گروه انجام خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار