رئیس کمیته تحقیق و تفحص صندوق ذخیره فرهنگیان:

بطحایی از تخلفات صندوق ذخیره فرهنگیان تبرئه شد

رئیس کمیته تحقیق و تفحص از صندوق ذخیره فرهنگیان گفت: آخرین بررسی های انجام شده در صندوق ذخیره فرهنگیان نشان می دهد که سیدمحمد بطحایی وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش فردی پاکدست است.

کد مطلب: ۶۵۳۳۳۴
لینک کوتاه کپی شد

جبار کوچکی‌نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار آموزش و پرورش پانا، در مورد شناخت از سید محمد بطحایی وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش و احتمال رای آوردن او در مجلس اظهار کرد: به عنوان رئیس کمیته تحقیق و تفحص صندوق ذخیره فرهنگیان باید بگویم در آخرین جلسه ای که دو روز قبل(شنبه21 مرداد) برای جمع بندی وضعیت تحقیق و تفحص صندوق داشتیم رد پایی از تخلف بطحایی نبوده است.

وی ادامه داد: بطحایی معاون توسعه و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش بوده و هیچ گونه سوء استفاده از صندوق ذخیره فرهنگیان نکرده است و وضعیتش کاملا از تخلفات صندوق ذخیره فرهنگیان جدا و فردی پاکدست است.

رئیس کمیته تحقیق و تفحص از صندوق ذخیره فرهنگیان گفت: گزینه پیشنهادی وزارت آموزش و پرورش فردی میانه رو و معتدل است و ویژگی های مثبتی برای تصدی این وزارتخانه دارد چراکه از مدرسه کار را شروع کرده و قدم به قدم پیش رفته است .

کوچکی نژاد تصریح کرد: بطحایی از بدنه آموزش و پرورش بوده و فعالیت در شورای عالی آموزش و پرورش و معاونت پشتیبانی نشان دهنده آگاهی وی از قوانین و شرایط آموزش و پروش و مسائل مالی این وزارتخانه دارد.

وی یادآور شد: گزینه پیشنهادی آموزش و پرورش و می تواند با تغییر معاونان و به کارگیری افرادی قدرتمند در این وزراتخانه عملکردی مثبت داشته باشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار