مدیر کل آموزش و پرورش استان اردبیل:

برنامه های فرهنگی آموزش و پرورش در راستای سندتحول بنیادین انجام می شود

مدیر کل آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: تمامی برنامه ها و فوق برنامه های فرهنگی آموزش و پرورش بر اساس ساحت های 6 گانه سند تحول بنیادین انجام می شود.

کد مطلب: ۶۵۳۲۳۵
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا استان اردبیل، احمد ناصری در آیین افتتتاح اردوی دانش آموزان مناطق مرزی غرب کشور که در اردوگاه مقدس اردبیلی برگزار شد، اظهار داشت: ماهیت اردوهای استانی و ملی دانش اموزان مطابق با اهداف تعیین شده در سند تحول بنیادین در حوزه تعلیم و تربیت می باشد.

به گفته وی تقویت روابط دوستانه، مهارت های زندگی و اصول و روش های کمک به هم نوع را از جمله اهداف اردوهای دانش آموزی دانست که مطابق با ساحت های تعلیم و تربیت سند تحول بنیادین آموزش داده می شوند.

مدیر کل آموزش و پرورش استان با اشاره به حساسیت مسایل فرهنگی در مناطق مرزی کشور گفت: سرمایه گذاری خاصی در این زمینه در دولت تدبیر و امید تدوین شده است که برگزاری همین اردوی دانش آموزی مناطق مرزی غرب کشور از جمله این برنامه ها می باشد.

ناصری همچنین از برگزاری اردوی اتحادیه انجمن های اسلامی کشور با حضور 400 نفر از دانش اموزان سراسر کشور به میزبانی اردبیل خبر داد.

وی در پایان افزود: طرح جامع برای توسعه اردوگاه مقدس اردبیلی تدوین شده است که امیدواریم با حمایت های وزارت متبوع بتوانیم این طرح ها را به سرانجام برسانیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار