رییس سازمان دانش آموزی شهر تهران در مصاحبه با پانا:

افتخار آفرینی فرزانگان و مربیان شهر تهران در اردوی ملی

رییس سازمان دانش آموزی شهر تهران گفت:این افتخار آفرینی نشان از حضور فعال شرکت کنندگان در برنامه و فعالیت های اردویی و تشکیلاتی دارد.

کد مطلب: ۶۵۲۸۲۹
لینک کوتاه کپی شد

علیرضا بیگی نژاد رییس سازمان دانش آموزی شهر تهران در مصاحبه با پانا درباره افتخار آفرینی فرزانگان شهر تهران در اردو ملی گفت: اردو قطبی ملی مازندران که با حضور 6 استان (آذرباییجان غربی و شرقی,گیلان,مازندران, اردبیل,تهران)شرکت داشتند فرزانگان شهر تهران در تیم مربیان تعداد 4 پرچم افتخار و در تیم اعضا فرزانگان تا کنون 6 پرچم افتخار کسب کردند که این افتخار آفرینی نشان از حضور فعال شرکت کنندگان در برنامه و فعالیت های اردویی و تشکیلاتی دارد.

وی در ادامه افزود: شهر تهران با اعزام 126 مربی فرزانه , 126 مربی پیشتاز , 252 عضو فرزانه و 252 عضو پیشتاز بالاترین نیروی انسانی را در این اردوی کشوری داراست.

بیگی نژد در خصوص زمان و اعزام دانش اموزان پیشتاز و فرزانه گفت: اعضا در بخش فرزانگان و پیشتازان در 2 دوره مجزا تحت عنوان پیش اردو

و جهت آمادگی در اردوی های قطبی شرکت مینمایند که در بخش فرزانگان در 16 و 17 مرداد ماه انجام شده در بخش پیشتازان 26و27 مرداد ماه 1396 انجام خواهد گرفت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار