ورزشکارگیلانی برنده مدال برنزمسابقات جهانی موی تای

رئیس هیات ورزش های رزمی گیلان گفت: حسین عبدی ورزشکار شایسته گیلانی توانست در رقابت های موی تای قهرمانی نوجوانان و جوانان جهان در تایلند، روی سکوی سوم قرار گیرد.

کد مطلب: ۶۵۲۸۲۶
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا از گیلان،مرتضی حسن زاده گفت: این نوجوان شایسته گیلانی در جریان این رقابت ها ، به همراه تیم ملی موی تای ایران در رقابت های جهانی در وزن 45- کیلوگرم مقتدرانه حضور یافت و مدال با ارزش برنز این مسابقات را از آن خود کرد.
وی ادامه داد: حسین عبدی در دیدار رده بندی و برای کسب مدال برنز وزن 45- کیلوگرم، به مصاف ورزشکار قدرتمندی از فیلیپین رفت که با برتری برابر حریفش، توانست مقام سوم و مدال برنز جهان را برای ایران کسب کند.
رئیس هیات ورزش های رزمی استان گیلان خاطرنشان کرد: مسابقات موی تای جهانی 2017 از هفته گذشته با حضور زبده ترین ورزشکاران این رشته در رده های سنی نوجوانان و جوانان از سراسر جهان در کشور تایلند آغاز شده بود.
در استان گیلان بیش از یکهزار ورزشکار سازمان یافته، در رشته ورزش های رزمی ، در دو بخش بانوان و آقایان و در رده های سنی مختلف فعالیت دارند.
***
رقابت های شطرنج قهرمانی رده های سنی پسر استان گیلان ، چهارشنبه شب با معرفی نفرات برتر در رشت پایان یافت.
در این دوره از رقابت ها ، زبده ترین شطرنجبازان پسر رده های سنی زیر 6 سال تا زیر 18 سال از شهرها و بخش های مختلف گیلان به مدت یک هفته در تالار شطرنج مهد اندیشه مجموعه ورزشی یادگار امام رشت با هم به رقابت پرداختند.
در پایان این رقابت ها و در رده سنی زیر 6 سال، باراد احمدی عنوان قهرمانی را کسب کرد ، بردیا یگانه دوم شد و امیررضا یاوری در مکان سوم این رده سنی قرار گرفت.
همچنین در رقابت های رده سنی زیر هشت سال ، رادین یادگار به مقام قهرمانی دست یافت ، امیرسام سجده و آرتین خداجو به ترتیب در مکان های دوم و سوم قرار گرفتند.
در پایان رقابت های شطرنج رده سنی زیر 10 سال نیز ، مهراد باقری عنوان قهرمانی را به خود اختصاص داد ، هیراد صابری در مکان دوم قرار گرفت و شروین رفیق سوم شد.
در رقابت های رده سنی زیر 12 سال ، مبین مرادی توانست مقام قهرمانی مسابقات شطرنج گیلان را کسب کند ، سیدآروین کاسی پور و برسا تسلیمی به ترتیب دوم و سوم شدند.
در پایان مسابقات شطرنج رده سنی زیر 14 سال ، آرین برداران تمدن عنوان نخست را به خود اختصاص داد ، راستین موسی پور دوم شد و ماهان رمضانی روی سکوی سوم قرار گرفت.
همچنین در پایان مسابقات رده سنی زیر 16 سال ، آرش داغلی اول شد ، آرمان حاکمی در مکان دوم قرار گرفت و علیرضا مبارک نژاد مقام سوم این رده را به خود اختصاص داد.
در رقابت های شطرنج رده سنی زیر 18 سال نیز ، آریا امیدی مقام قهرمانی را کسب کرد ، سید علیرضا حسینی در مکان دوم قرار گرفت و فرهان چهره سا سوم شد.
در پایان از سوی مسئولان هیات شطرنج گیلان، به نفرات برتر رده های سنی مسابقات شطرنج پسران این استان لوح قهرمانی و جوایزی اهداء شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار