قائم مقام معاون وزیرآموزش و پرورش در سازمان دانش آموزی:

تولید، اشتغال و پیشگیری از آسیبهای اجتماعی اهداف اردوی قطبی است

قائم مقام معاون وزیرآموزش و پرورش در سازمان دانش آموزی گفت:تولید و اشتغال و پیشگیری از آسیب های اجتماعی دو هدف مهمی است که در برگزاری اردوهای ملی قطبی مدنظر داریم.

کد مطلب: ۶۵۲۳۳۲
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا شهرستانهای تهران، محمود علیگو قائم مقام معاون پرورشی و فرهنگی وزیر آموزش و پرورش در سازمان دانش آموزی در مراسم افتتاحیه اردوی ملی مربیان پیشتاز قطب پنج در اردوگاه شهید باهنر تهران گفت : مربی تشکیلات دانش آموزی باید ولایی، به روز، عالم، دیندار و معنوی باشد.

وی به ضرورت اهمیت و توجه به دو هدف اردوی ملی یعنی تولید و اشتغال و پیشگیری از آسیب های اجتماعی تاکید کرد.

در ادامه این برنامه سید مجتبی هاشمی با اشاره به اینکه توجه به مبحث تربیت اخلاقی امروزه بیشتر ازاصل آموزش و پرورش موردانتظار است، اظهارکرد: زبان انتقال فرهنگ به دانش آموزان متفاوت با گذشته شده و جامعه انتظار دارد آموزش و پرورش با زبانی جدید مفاهیم را به دانش آموزان انتقال دهد .

وی افزود: ایجاد تشکیلات دانش آموزی یکی از روش های برون رفت از آموزش های قدیم و قدم گذاشتن در عرصه جدیدی از آموزش است.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش شهرستانهای تهران ، ضمن تقدیر از دست اندر کاران برگزاری اردوی ملی قطب پنج براجرای فعالیت های محوری در برنامه های آموزش و پرورش نیز تاکید کرد.

وی ایجاد صمیمیت ، شور و نشاط و تبادل تجربیات را از اهداف مهم برگزاری اردوی ملی مربیان پیشتاز برشمرد.

در این مراسم ابوالحسن قلی زاده مدیر سازمان دانش آموزی اداره کل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران و رئیس اردوی ملی قطب پنجم ، نیز در سخنانی اظهار کرد: در راستای اهداف اردو تلاش می کنیم منش های اسلامی را در وجودمان پایدار کنیم و محیط زیست راحفظ کنیم و به آیندگان به طور عالی تحویل دهیم.

شایان ذکر است ،در مراسم افتتاحیه اردوی ملی قطب پنجم پیشتازان ،برنامه هایی از جمله ،گروه حاملان قرآن ،گارد پرچم،سوگند تشکیلاتی وسرود در وصف شهدای مدافع حرم نیز اجرا شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار