چهل درصد شهدای مدافع حرم کل کشور از شهرستان های استان تهران است

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان های استان تهران گفت: شهرستان های استان تهران با تقدیم 434 شهید مدافع حرم، خانواده های چهل درصد این شهدا در سراسر کشور را تحت پوشش دارد.

کد مطلب: ۶۵۲۰۸۸
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا شهرستانهای تهران ، نادر نصیری در همایش سپاه فاطمیون که با هدف تجلیل از خانواده شهدای مدافع حرم برگزار شد گفت: بیشترین شهید مدافع حرم در کشور از شهرستان های استان تهران تقدیم این آرمان مقدس شده است .

وی با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب پیرامون قدر و منزلت والای شهدای مدافع حرم گفت: این شهیدان با انتخاب شهادت سعادت را برای خود وامنیت را برای ملت ایران به ارمغان آوردند .

نصیری ادامه داد: همانطور که رهبر معظم انقلاب فرمودند شهادت یک «مرگ تاجرانه» است و در این معامله، خداوند جان انسان را که ضایع‌شدنی و از بین‌رفتنی است، در مقابل سعادت ابدی خریداری می‌کند و شهید به مقامی می‌رسد که قدرت شفاعت پیدا می‌کند .

وی گفت: رهبری معظم همواره بر لزوم قدردانی از شهیدان و خانواده‌های آنان، تاکید دارند و فرموده اند که همه زیر بار منت شهیدان هستیم و هر کس در جهت فراموش شدن یاد شهیدان یا اهانت و بی‌اعتنایی به خانواده‌های آنان کاری انجام دهد، در واقع به کشور خیانت کرده است پس همه باید این مهم را جدی بگیریم .

نصیری همچنین در بخش دیگری ازسخنان خود بر ایجاد هماهنگی بیشتر و رسیدگی مناسب تر به وضعیت فرهنگی مدافعین حرم تاکید کرد و گفت: هماهنگی لازم برای برگزاری اردوی سه روز در شهرستان صفادشت انجام شود

/خبرنگار:امیر غلامی/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار