با حضور ۱۵۰ دانش آموز و عوامل اجرایی؛

دوره آموزشی «یاوران ولایت» درصومعه سرا برگزار شد

دوره آموزشی « یاوران ولایت» یادمان شهدای مدافع حرم با حضور ۱۵۰ نفر از دانش آموزان و عوامل اجرایی در شهرستان صومعه سرا برگزار شد.

کد مطلب: ۶۵۱۶۸۰
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا از گیلان، با حضور مسئولان اجرایی، نظامی، امنیتی و آموزشی صومعه سرا دوره آموزشی دو روزه «یاوران ولایت» در دانشکده تربیت دبیر این شهرستان آغاز شد.

در این دوره آموزشی که مخصوص دانش آموزان بوده و به همت بسیج دانش آموزی، سپاه ناحیه صومعه سرا و اداره آموزش و پرورش شهرستان برگزار شده است ۱۵۰ دانش آموز و عوامل اجرایی حضور دارند.

گفتنی است این دوره با محوریت یادمان شهدای مدافع حرم و با برگزاری دوره های آموزشی، عقیدتی، علمی ، ورزشی و فضای مجازی برای دانش آموزان شورای واحدهای پیشگام اجرای می شود.

همچنین در پایان این دوره دو روزه به نفرات برگزیده در هر حوزه نیز هدایایی به رسم یادبود اهدا می شود.

فرماندار صومعه سرا در این مراسم با اشاره به جایگاه و اهمیت بسیج و نقش آن در دوره های مختلف بعداز پیروزی انقلاب اسلامی، اظهار کرد: بسیج یکی از بهترین و موثرترین تشکیلاتی است که به دستور امام خمینی (ره) بعد از پیروی انقلاب اسلامی تاسیس شد.

علی فتح اللهی با تأکید برضرورت اشاعه تفکر و روحیه بسیجی در سطح جامعه، افزود: تفکر و روحیه بسیجی باید در لایه لایه زندگی شخصی و اجتماعی افراد نهادینه شود.

وی به وجود بسیج اقشار مختلف اعم از مهندسی، پزشکی، فرهنگیان و غیره اشاره و خاطرنشان کرد: امروز بسیج در عرصه سازندگی ، رفع موانع و مشکلات جامعه و محرومیت زدایی از چهره کشور در تلاش است.

فرماندار صومعه سرا با بیان اینکه دانش آموزان باید در این عرصه فعال تر عمل کنند، تصریح کرد: وجود تفکر و روحیه بسیجی در جوانان به عنوان آینده سازان انقلاب اسلامی بسیار مهم و حائز اهمیت است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار