مدیر آموزش و پرورش شهرستان نوبران:

هدف ستاد پروژه مهر ایجاد فضایی پر نشاط برای شروع سال تحصیلی است

مدیر آموزش و پرورش شهرستان نوبران گفت: هدف از تشکیل ستاد پروژه ایجاد فضایی پر نشاط برای شروع سال تحصیلی جدید است.

کد مطلب: ۶۵۱۳۵۵
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار آموزش و پرورش پانا استان مرکزی، حمید صابر در دومین جلسه پروژه مهر آموزش و پرورش منطقه نوبران افزود: اعضا ستاد تمام تلاش خود را برای ایجاد فضايي با نشاط به کار بگیرند تا هم معلمان و هم دانش آموزان در اول مهر با آرامش خیال پا به عرصه تعلیم و تربیت بگذارند.

وی اظهار داشت: باید با بهره گيري از تمامي امكانات موجود و بكارگيري نقطه نظرات، پيشنهادات و راهكارهاي سازنده در جهت بازگشايي به موقع مدارس و هدايت نيروي انساني و امكانات موجود تلاش هاي وافري صورت بگیرد.

در ادامه جلسه معاون آموزشی و دبیرستاد پروژه مهر نوبران بیان کرد: تمام کمیته ها باید فعالیت های خود را در جهت هماهنگی در امر ثبت نام و آماده سازی مدارس برای بازگشایی باشکوه آموزشگاه های شهرستان منظم و قانونمند انجام دهند.

احد عبادی بیان کرد: باید به گونه ای عمل کرد تا با بهره گیری از توان و تخصص کلیه همکاران زمینه تحقق اهداف مورد نظر و بازگشایی هرچه بهتر مدارس فراهم شود.

وی بیان کرد: تشکیل جلسات متعدد در سطح ستادی برای هماهنگی بیشتر برای تنظیم مرتب صورت جلسات کمیته ها، تهیه مستندات لازم در خصوص چک لیست ارسالی از اداره کل متبوع، پیگیری مصوبات جلسات توسط اعضا تعیین شده، تشکیل جلسات برای مدیران و ارائه گزارش هفتگی کمیته ها به دبیرخانه ستاد ضروری است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار