تیم منتخب گیلان فاتح رقابت های کیک بوکسینگ و موتای جام کاسپین شد

دومین دوره رقابت های جایزه بزرگ کیک بوکسینگ و موتای جام کاسپین با پیروزی تیم منتخب گیلان بر تیم منتخب فدراسیون ورزش های رزمی ایران ، خاتمه یافت.

کد مطلب: ۶۵۰۰۲۹
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا از گیلان،مدیر امور اجتماعی سازمان منطقه آزاد انزلی و مسئول برگزاری این دوره از رقابت ها اظهار کرد: دومین دوره مسابقات جام کاسپین در دو رشته ورزشی کیک بوکسینگ و موتای با حضور 16 ورزشکار و در چهار وزن در هر رشته برگزار شد.
افشین عزیزی افزود: شامگاه دیروز تیم منتخب گیلان و منتخب فدراسیون ورزش های رزمی جمهوری اسلامی ایران به مصاف هم رفتند که در نهایت تیم کیک بوکسینگ و موتای منتخب گیلان توانست با نتیجه تیمی 5 بر 3 بر تیم میهمان غلبه کرده و فاتح این دوره از رقابت ها باشد.
وی یادآور شد: با انجام این گونه مسابقات، علاوه بر افزایش شور و نشاط اجتماعی در مردم از ورزش های ریشه دار در گیلان که حرفی برای گفتن در عرصه های ملی و بین المللی دارند، حمایت می شود.
ورزش کیک‌بوکسینگ ترکیبی از رشته‌های رزمی موی تای، کاراته و بوکس غربی است که در آن از روش‌های رشته‌های مختلف رزمی استفاده شده‌است.
اصطلاح کیک بوکسینگ به وسیله اوسامو ناگوچی ژاپنی برای نام گذاری رشته‌ای رزمی که از موی تای و کاراته الهام گرفته شده بود، استفادهو این رشته در سال 1958 به دنیا معرفی شد و این رشته در سال 1374 در کشورمان پایه‌گذاری و به جامعه ورزش‌های رزمی ایران معرفی شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار