اعتراف سارقان حرفه اي به 18 فقره سرقت منزل در محلات

فرمانده انتظامي شهرستان محلات گفت: 2 سارق حرفه اي بعد از دستگيري در عمليات پليس شهرستان محلات به 18 فقره سرقت از منازل شهروندان محلاتي اعتراف كردند.

کد مطلب: ۶۴۹۴۱۲
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا استان مرکزی به نقل از فرماندهی انتظامی، شمس بيرانوند افزود: در پي وقوع سرقت هايي از منازل شهروندان محلاتي موضوع به صورت ويژه در دستور كار ماموران پليس آگاهي شهرستان قرار گرفت.

وي ادامه داد: در روند تحقيقات تخصصي كارآگاهان پليس، سرنخ هايي از دو سارق سابقه دار اهل و ساكن يكي از استان هاي همجوار مركزي كه با يك دستگاه خودروي سواري در سطح شهرستان تردد مي كردند، به دست آمد.

فرمانده انتظامي شهرستان محلات بیان کرد: با توجه به اسناد و مداركي كه در مراحل رسيدگي به پرونده هاي سرقت به دست آمد، مشخص شد كه اين سرقت ها توسط اين دو سارق انجام شده است كه در ادامه محل اختفاي آنان در شهرهاي استان همجوار شناسايي شد.

بيرانوند بیان كرد:‌ با هماهنگي مرجع قضايي تيمي از ماموران انتظامي براي دستگيري وي به شهر مورد نظر اعزام شدند و در عملياتي هر دونفر را دستگير و براي تكميل تحقيقات به پليس آگاهي شهرستان انتقال دادند.

وی ابراز داشت: در بازجويي هاي انجام شده، سارقان به 18 فقره سرقت از منازل شهروندان محلاتي اعتراف كردند كه سرانجام هر دو نفر با صدور قرار، روانه زندان شدند و تحقيقات تكميلي از آنان براي سرقت هايي ديگر همچنان ادامه دارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار