زرافشان در گفت و گو با پانا:

ردیف بودجه 54 میلیاردی در اختیار هنرستان‌ها قرار می‌گیرد

معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش با اشاره به آماده سازی مدارس از تأمین اعتبار برای تجهیز هنرستان‌های کشور خبر داد.

کد مطلب: ۶۴۸۲۵۳
لینک کوتاه کپی شد
علی زرافشان‌ در گفت‌ و گو با خبرنگار پانا، درباره برنامه‌های در نظر گرفته شده برای آغاز سال تحصیلی جدید، اظهار کرد: مدارس با توجه به اینکه هر سال در پروژه مهر همکاری مشترکی برای فعالیت در امر بازگشایی مدارس انجام می‌دهند امسال نیز کمیته‌های برنامه‌ریزی استان‌ها آغاز به کار کرده اند و برای سال تحصیلی آینده برنامه‌های لازم در نظر گرفته شده است.
وی ادامه داد: امسال استقرار پایه یازدهم در مدارس انجام می‌شود و بخش‌های مختلف برای این مسئله برنامه ریزی‌های لازم را انجام داده‌اند که شامل آماده‌سازی کتاب‌های درسی، تأمین نیروی انسانی لازم و آماده‌سازی فضای مناسب آموزشی است.
معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش با اشاره به اینکه در سال تحصیلی جدید با توجه به شعار سال تحرک قابل توجهی در حوزه آموزش‌های مهارتی انجام می‌شود، گفت: برنامه‌های اقتصاد مقاومتی و مصوبات آن در حوزه این آموزش‌ها ابلاغ شده است.
وی در مورد بحث تجهیز هنرستان‌ها تصریح کرد: با سازمان برنامه‌ و بودجه در خصوص این موضوع مذاکر‌اتی داشتیم که بر این اساس ردیف بودجه 54 میلیاردی در اختیار هنرستان‌ها قرار می‌گیرد و در تلاش هستیم این مسئله هر چه زودتر تحقق یابد.
زرافشان‌ به موضوع تخصیص 2 درصد مبلغ حاصل از فروش گاز اشاره کرد و یادآور شد: مناقصه این مسئله انجام شده و مبلغ آن برای تجهیز هنرستان‌ها استفاده خواهد شد .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار