پلمب 6 واحد صنفی متخلف در اراك

رئيس اداره نظارت بر اماكن عمومي پليس امنيت عمومي استان مركزي گفت: در راستاي اجراي طرح نظارت بر اماكن عمومي اراك شش واحد صنفی متخلف شناسايي و پلمب شد.

کد مطلب: ۶۴۸۲۱۶
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا استان مرکزی به نقل از معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی، مهدي تقوي نيا افزود: در راستاي طرح ارتقاي امنيت عمومي و جلوگيري از بروز تخلفات صنفي، ماموران اداره نظارت بر اماكن عمومي استان با همكاري اتحاديه هاي صنفي، کنترل و نظارت بر صنوف را با جديت و با بکارگيري تمام توان و استعداد موجود در دستور کار قرار دادند.

وي ادامه داد: در ساماندهي اصناف و برخورد با ناهنجاري ها، طي 24 ساعت گذشته با همكاري اتحاديه مربوطه، از 28 واحد صنفی در سطح شهر اراك بازديد عمل آمد.

رئيس اداره نظارت بر اماكن عمومي پليس امنيت عمومي استان مركزي بيان کرد: در اين طرح نظارتي شش واحد متخلف به علت تخلفات صنفی و عدم ارائه پروانه کسب با هماهنگي مقام قضايي پلمب شد.

تقوي نيا ايجاد فضايي امن و تامين آرامش شهروندان را مهمترين هدف در اجراي طرح هاي امنيت اجتماعي و اخلاقي عنوان كرد و از مردم خواست تا در صورت مشاهده هر گونه تخلف در واحدهاي صنفي، مراتب را به مركز فوريت هاي پليسي 110 اعلام كنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار